شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

تظاهرات مردم بحرین علیه عربستان

شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب: 444071
بحرینی‌ها در محکومیت ادامه تجاوزات ائتلاف ضد یمنی به سرکردگی عربستان سعودی تظاهرات کردند و خواستار خروج بحرین از این ائتلاف شدند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از شبکه تلویزیونی «نبأ» خبرداد: مردم بحرین عصر روز گذشته(جمعه) برای همبستگی با مردم یمن و در محکومیت استمرار تجاوزات هوایی عربستان دست به تظاهرات زدند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات‌کنندگان بحرینی در حالی که تصاویر «حمد عیسی آل خلیفه» پادشاه این کشور را در دست داشتند، مخالفت خود با شرکت بحرین در ائتلاف ضد یمنی به سرکردگی عربستان را اعلام کنند.

معترضان بحرینی در تظاهرات روز گذشته خود با سر دادن شعارهایی جنایت‌های ائتلاف سعودی علیه ملت یمن را که نهادهای بین المللی و حقوق بشری آن را جنایات بشری می‌دانند، محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان بحرینی ضمن یورش به معترضان، تعدادی از آنها را بازداشت کردند.

حملات عربستان و ائتلاف ضد یمنی از ششم فرودین ماه سال جاری آغاز شده است و حدود شش ماه است که ادامه دارد. بنا بر آمارهای رسمی، طی این مدت بیش از چهار هزار نفر از مردم بی گناه یمن جان خود را از دست داده اند و هزاران نفر دیگر نیز زخمی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *