پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۱۴
۲۸
نقوی‌حسینی تاکید کرد:

متهم کردن کمیسیون برجام به برخورد سیاسی تلاش برای دوقطبی‌سازی جامعه است

دوستان از «دانستن مردم» آشفته نشوند!
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 443924
سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: تخریب و تضعیف کمیسیون ویژه برجام به‌معنای تخریب و تضعیف کل مجلس است.
متهم کردن کمیسیون برجام به برخورد سیاسی تلاش برای دوقطبی‌سازی جامعه است
به گزارش جهان، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه اعضای کمیسیون ویژه برجام منتخبان نمایندگان مجلس هستند، گفت: تخریب و تضعیف کمیسیون برجام به‌معنای تخریب و تضعیف کل مجلس است.

وی با بیان اینکه کسانی که دم از دموکراسی و قانون‌مداری می‌زنند باید از جایگاه مجلس شورای اسلامی حراست کنند، تأکید کرد: شکل و ترکیب کمیسیون برجام با رأی کلیه نمایندگان مجلس بوده و اعضای کمیسیون برجام نیز تصمیم دارند تمام ابعاد برجام را به‌صورت دقیق بررسی و گزارش آن را به مردم بدهند، لذا نمی‌دانیم چرا برخی از بررسی تمام ابعاد برجام نگران‌ هستند.

نقوی‌حسینی پخش جلسات برجام از سیما را تدبیر رسانه ملی دانست و گفت: ما مردم را غریبه نمی‌دانیم و معتقدیم مردم حق دارند درباره توافقی که با آینده کشورشان عجین است، اطلاعات و آگاهی لازم را داشته باشند و لذا برخی که شعار دانستن حق مردم را می‌دادند از دانستن مردم آشفته نشوند. ما همان‌طور که پیشتر گفته بودیم تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را مورد اعتماد رهبری، مردم و مجلس می‌دانیم، اما از حقوق مردم صریحاً دفاع خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام با بیان اینکه اعضای کمیسیون ویژه، برجام را با نگاه‌های سیاسی بررسی نمی‌کنند، تصریح کرد: کسانی که کمیسیون ویژه را متهم به برخورد سیاسی می‌کنند، اولاً انصاف را رعایت نمی‌کنند و ثانیاً اینکه این اتهام‌شان تلاش برای ۲قطبی کردن جامعه است.

وی در واکنش به انتقاد برخی از حضور چند نماینده مجلس در جلسات کمیسیون برجام، گفت: طبق آئین‌نامه حضور تمام نمایندگان مجلس در جلسات کمیسیون ویژه بلامانع است؛ تمام نمایندگان می‌‌توانند در جلسات حضور داشته باشند و اظهار نظر کنند و تنها حق رای ندارند؛ گلایه ما از کسانی که از حضور برخی نمایندگان در جلسات برجام انتقاد می‌کنند، این است که چرا خودشان در جلسات شرکت نمی‌کنند؟ اگر می‌گویند با حضور فلان و فلان نماینده در جلسات برجام، کمیسیون جهت‌گیری پیدا می‌کنند، خوب، همین نمایندگان می‌توانند برای اظهار نظر به کمیسیون برجام تشریف بیاورند و ما همین جا از همه نمایندگان محترم برای حضور در جلسات برجام دعوت می‌کنیم. لذا برخی نمایندگان که خودشان در کمیسیون برجام شرکت نمی‌کنند، نمی‌توانند از حضور دیگر نمایندگان در این کمیسیون ایراد بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


انشاءالله که برجام از سوی مجلس محترم رد شود چرا که با اجرای آن ما در چهل سال آینده به غنی سازی 190 هزار سو خواهیم رسید در حالیکه در سالهای آتی باید 20 هزار مگاوات برق هسته ای تولید کنیم .
دیبایی
Iran, Islamic Republic of
آقای جلیلی هم در مورد عملکرد و نتایج مذاکراتش در چندین سالی که ملت رو الاف کرد، پاسخی داد؟
شما چی، به عنوان یک سایت تحلیلی اصلا به این موضوع هم پرداختین؟
برادرها منصف باشید. البته خیلی وقته که خطهای انصاف را کاملا رد کرده اید! تقوا داشته باشید.
Iran, Islamic Republic of
پخش تلویزیونی نشان داد که این جلسات برای تبرئه جلیلی و احمدی نزاد و کلا اصولگرایان در داستان تحریمها می باشد. از این واضحتر .
United Kingdom
دوستان از دانستن مردم ناراحت نیستند از ندانستن شما ناراحتند
سرگرمي خوبي است شما به بررسي برجام به پردازيد. ديروز در شبكه خبر ديديم كه به جاي گوش دادن به سخنان دكتر صالحي فقط پذيرائي مي شديد و با هم حرف مي زديد. خيلي دقيق و كارشناسانه موضوع برجام را بررسي مي كرديد!!!!!!!افرين از اين موشكافي دقيق اعضاي كميسيون برجام !!!
نه خیر. آوردن ومطرح کردن بی دلیل آقای جلیلی در مقابل آقای ظریف تلاش برای دوقطبی سازی است
Iran, Islamic Republic of
امان از نفوذي هاي اصولگرايان.
دارند همه چيز را قرباني خواست مسئولين دولت مي كنند به بهاي حمايت دولت از آنها در انتخابات آتي.
Iran, Islamic Republic of
بعد از مذاکرات هسته ای و نابودی فعالیت آن، مذاکرات موشکی خواهیم داشت و دولت برای تامین امتیاز دشمن هیچگاه قدرت اقتصادیش را معامله نخواهد کرد همانطور که در مذاکرات هسته ای معامله نکرد!!!. و مجبور است برنامه موشکی را کنار بگذارد.
همین تیتر شما در راستای دوقطبی سازی جامع است!
آنها از دانستن مشوش شدن و...
Iran, Islamic Republic of
چرا ایران داوطلبانه امتیازاتی داده است؟
این سوالی است که صالحی به نمایندگان پاسخ آن را نداد.
لطفا" شما از تیم مزاکره کننده سوال کنید
Romania
اتفاقا ما از دانستن لذت میبریم و معتقدیم تمام جلسات برجام باید مستقیم و زنده پخش شود. مردم بیشتر آگاه میشن!
همجنس، همزمان و هموزن، کجای برجام چنین است؟
احسان
United States
اتفاقا خیلی هم خوب بود چون ما متوجه شدیم ایرادهای مخالفین برجام بیشتر جنبه سیاسی داره تا فنی علی الخصوص برخورد زشتی که بذرپاش با اقای صالحی داشت وسعه صدر صالحی نشوندهنده شخصیت مثبت و اوج بی شخصیتی بذرپاش بود
Iran, Islamic Republic of
والا اون چيزي كه ما از تلوزيون ديديم يه بچه هم تشخيص ميداد برخورد ها سياسي است
وقتي جليلي خالي بندي ميكرد همه سكوت اما وقتي صالحي يا عراقچي صحبت ميكردند مدام ميپريدند تو صحبتشون
يكي ميخواد واقعا تحليل كن و مسايل مشخص بشه يكي نميخواد بفهمه اين دوتا فرق ميكنند
علی اکبر
ناراحتی و نگرانی انان از فاش شدن اسرار نگفته ای است که ملت ایران نباید از انها اگاهی یابند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آقای نقوی حسینی شما و دوستانتان اگر نماینده واقعی مردم بودید اونموقع که جلیلی و دوستان راه به راه می رفتن و قطعنامه پشت قطعنامه ، تحریم پشت تحریم واسه مردم سوغات می اوردن باید صداتون درمیومد. اونموقع که نفتکش های ایران با پرچم اریتره و کومور به اینور و اونور صادر می شد باید جلسه راه مینداختی و وزیر امور خارجه را بازخواست می کردی. شما ها نمی خواد دلتون برای اطلاعات مردم بسوزه. اکثر مردم چیزایی که باید بدوننو خوب می دونن و میفهمن. شماها اگر سواد مذاکره و دفاع از حقوق مردمو داشتین توی اون 8 سال یه ... میکردین. گر اگر طبیب بودی/سر خود دوا بکردی.
والسلام
علی
Iran, Islamic Republic of
مخالفان وموافقان هردو صددرصد درست می گویند.بله برجام یعنی ایرا ن غیراتمی اماچه باید کرد جمهوری اسلامی ایران مستقل اما بدون اتم یاجمهوری اسلامی ایرانستان بخشی ازروسیه یاچین ولی اتمی .کدامیک به صلح حدیبیه شبیه ترند .ایا مخالفان گزینه دیگری دارند جزروس وچین اگردارند روکنند ماهم بدانیم وگرنه اینطوری درقلب اسیا خودمان ومتحدانمان غرق خواهیم شدهمه انچه درداخل وخارج انجام داده ومی دهیم به برکت پول وان هم پول نفت است عجالتا چیزدیگری نداریم دوسال دیگر بی نفت یعنی همه چی تمام اقتصادمقاومتی خوب است اما دوساله جواب نمی دهد کاش دوستتان آقای احمدی نژاد کاررا به اینجا نرسانده بود ...حیف.
سیاح
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه رییس ۰۰۰ در سخنرانی همایش تعاونیها ، بررسی ریز برجام را افراط نامید
به جای حمتیت از بررسی مجلس ، آنرا تضعیف می کنند !?
برجام شده هلوکاست کسی نباید راجع به آن بررسی کند
سیاح
Iran, Islamic Republic of
بررسی برجام خواست نمایندگان مردم است
کلیت مجلس به تیم بررسی کننده رای دادند و جایگاه قانونی دارد ، حال چرا رییس‌جمهور آنرا افراط نامید !?
من که سر در نمی آورم
قانونگرایی با عمل است نه تبلیغات و شعار !
Iran, Islamic Republic of
دیگه نن جون .... هم فهمیده کارهای شما سیاسی کاری ! جمع کنید به فکر حل مشکلات اصلی مردم و بیکاری و تورم باشید
Iran, Islamic Republic of
بنظرم راست میگه بگذارید دلواپسان بیسوادی خودشان را بیشتر رو دایره بریزند
افرین بر مجلس
در وظیفه خود کوتاهی نکنید
آره شما راست میگین .. .
مردم خود بهتر ميدانند و لذا برخورد دو گانه با فرزندان انقلاب را نميپسندند ... به جليلي بالاتر از گل نميگويند و به عراقچي كه از زن و بچه اش گذشته هر چه توهين دارند ، سرازير ميكنند ... شما دلواپسان ملت را ساده انگاشته ايد ، بدانيد با اينكار مجلس اينده را از دست داديد و همين بلا و اذيتي كه به تيم هسته اي روا ميداريد ، بر سر تك تك غرض ورزان شما خواهد امد .
United States
اقاي زاكاني ملت انقلابي چشمشان به شماست مواظب حفظ خون شهدا باشيد خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه خودتان هم می دانید که راست نمی گویید و دارید سیاسی کاری می کنید
آقای روحانی نباید مردم را افراط گری بداند.
Iran, Islamic Republic of
آقايان جايي كه در منطق كم مي آورند، حمله مي كنند