کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاصی "جهان نیوز"؛

پشت پرده حمله سایت لاریجانی به کمیسیون ویژه بررسی برجام +تصاویر

20 شهريور 1394 ساعت 11:12

هیچگاه چنین هماهنگی کامل و دقیقی میان رسانه های دولتی و رسانه منتسب به لاریجانی را دیده نشده بود تا اینکه موضوع تشکیل کمیسیون ویژه بررسی برجام به صورت جدی از سوی نمایندگان مجلس دنبال شد.


گروه سیاست جهان نیوز ـ رحیم صوفی: با آغاز به کار رسمی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس برای بررسی توافق وین، موج حمله رسانه های دولتی از یک سو و هماهنگی رسانه های منتسب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با دولتی ها، توافقی نانوشته میان لاریجانی و دولت را افشا کرد.

سایت خبرآنلاین منتسب به علی لاریجانی که حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از اعضای شورای سیاستگذاری آن و علیرضا معزی، صاحب امتیاز و مدیرمسؤول خبرآنلاین، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نیز هست، در اقدامی عجیب در این ایام، خبرهای متعددی علیه کمیسیون برجام یا اعضای آن منتشر می کند.

هیچگاه چنین هماهنگی کامل و دقیقی میان رسانه های دولتی و رسانه منتسب به لاریجانی را دیده نشده بود تا اینکه موضوع تشکیل کمیسیون ویژه بررسی برجام به صورت جدی از سوی نمایندگان مجلس دنبال شد.

اگرچه لاریجانی در اظهارات اخیرش بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم ورود مجلس به بررسی برجام، از کمیسیون برجام دفاع کرد اما در طرف دیگر پروپاگاندای ضد کمیسیون برجام در رسانه های وابسته به رئیس مجلس، حکایت از سیاست یکی به میخ و یکی به نعل زدن دارد.

دلیل این هماهنگی دقیق و منظم میان رسانه های دولتی و سایت خبرآنلاین را می توان در اخباری که این روزها از نزدیک شدن مواضع سیاسی لاریجانی با دولتی ها به گوش می رسد جستجو کرد.

گفته شده، در توافقی که میان دولت و علی لاریجانی شکل گرفته، قرار است دولتی ها در ازای بی خاصیت کردن نقش مجلس و کمیسیون ویژه برجام در بررسی توافق وین، از لاریجانی برای رای آوردن در انتخابات مجلس آینده حمایت کنند.

آنچه در ادامه می بینید تصاویری از مطالب جهت دار منتشر شده در سایت خبرآنلاین درباره کمیسیون ویژه بررسی برجام توسط نمایندگان منتخب مردم است:

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000443/nf00443773-1.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000443/n00443773-t.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000443/nf00443773-3.jpg
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000443/nf00443773-2.jpg


























کد مطلب: 443773

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/443773/پشت-پرده-حمله-لاریجانی-کمیسیون-ویژه-بررسی-برجام-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com