شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱

بازیکنان خواستند کرار بخشیده شود!

پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب: 443701
پرویز مظلومی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های استقلال و شهرداری سمنان اظهار داشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پرویز مظلومی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های استقلال و شهرداری سمنان اظهار داشت: در جام حذفی نمی توانیم اشتباه کنیم چون فرصت جبران نداریم. در هر صورت با تیم ناشناخته ای بازی داریم.

وی ادامه داد: با احترامی که به مردم سمنان دارم باید بگویم تیم خوبی هستند ولی عزم خود را برای پیروزی جزم کردیم زیرا جام حذفی کوتاهترین راه برای رسیدن به آسیا است.

مظلومی تصریح کرد: ما چند هفته بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم.بازیکنان امید امروز به ما اضافه می شوند و قرار است امشب ملی‌پوشان به ما اضافه شوند. باید ببینیم که وضعیت آنها چگونه است. قصد ما این است که از این مرحله صعود کنیم و به مراحل بالا برسیم.

سرمربی استقلال در خصوص غایبان تیمش گفت: کرار محروم است و در این مورد صحبت زیاد کردیم که در این شرایط حکمی صادر شد. بخشش او را تبریک می گویم اما قابل هضم نیست. چرا باشگاه باید متضرر شود که او ۳ بازی در این فصل بازی نکند؟ محروم و مصدوم خاصی نداریم.

مظلومی در خصوص ۲ بازی سخت استقلال تصریح کرد: در تمرینات بعد بازی آنها را مورد بررسی قرار می دهیم. ۳ بازی فشرده داریم که باید مقابل راه‌آهن هم قرار بگیریم. بازی ساده‌ای نخواهد بود. ۳ بازی پشت سر هم داریم که امیدوارم بازیکنان بتوانند خوب کار کنند و بدن‌های خود را به خوبی حفظ کنند. به غیر از بحث ملی بازیکنان به دنبال خوشحالی هواداران استقلال هم هستند.

وی در مورد اینکه آیا از ملی‌پوشان استفاده می‌کند گفت: تیم را باید جور کنیم. به برخی بازیکنان ممکن است استراحت بدهیم و از امیدها هم یکی دو نفر را به میدان بفرستیم.

سرمربی استقلال در خصوص کرار خاطرنشان کرد: شاید چون کرار است این قدر حساسیت به پا شده اگر بازیکن دیگری بود مشکلی وجود نداشت. هیچ اختلاف نظری با افشارزاده ندارم و مطیع هیأت مدیره هستم. در نامه ای رسمی کرار را در اختیار باشگاه گذاشتم. بازیکنی که پرونده او باز است نمی تواند در تمرینات شرکت نکند زیرا باشگاه در این صورت متضرر می‌شود او نمی تواند در خانه بخوابد و هر وقت رای صادر شد بیاید.

وی افزود: افشارزاده مدیرعامل محترم کرار را در اختیار نظری جویباری گذاشت. نظری با من تماس گرفت که کرار فعلا تمرین کند و ما هم مطیع تصمیم باشگاه هستیم اما در زمینه های فنی اجازه دخالت نمی دهم و احترام مربیگری را حفظ می کنم. همان طور که برای هیأت مدیره احترام قائلم. از تمام بازیکنان تیمم حمایت می کنم. خوشحالم که درخواست بخشش کرار از خود بازیکنان صورت گرفت. مهدی رحمتی و غیره گفتند او را ببخشیم اما برخورد صورت بگیرد. او به عنوان بازیکن حرفه ای تمرین خود را دنبال می کند.

وی در مورد اینکه آیا شناختی از حریف دارد یا خیر گفت: هیچ شناختی از حریف نداریم باید یک نیمه را بگذرانیم تا شناخت پیدا کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
دروغ دروغ دروغ تا کی از یه سوراخ چند بار نیش بخوریم