شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
زارعی در همایش وحدت اصولگرایان:

تلاش وابستگان به غرب برای تصرف مجلس

چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۵۰
کد مطلب: 443395
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه تلاش عده‌ای برای تصرف خانه ملت است، گفت: این عده از نظر فکری به شدت وابسته به غرب و دشمنان هستند و این روحیه آنها نسبت به گذشته برای مردم روشن‌تر شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، همایش وحدت اصولگرایان با حضور دو نفر از چهره‌های شاخص این جریان سیاسی شامگاه سه‌شنبه در این شهرستان برگزار شد.

در بخشی از مراسم فوق علی‌اصغر زارعی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: امروز شرایط حساسی در فضای سیاسی و بین‌المللی داریم و در این شرایط باید بیش از گذشته به فکر دفاع از اصول و آرمان‌های انقلاب و نظام باشیم.

وی افزود: مردم ما همواره امتحانات الهی را به ویژه در دوران دفاع مقدس با موفقیت پشت‌سر گذاشتند و باید در ادامه مسیر نیز از شهدا و امام شهیدان (ره) الگو گرفته و با قدرت در مسیر ولایت حرکت کنیم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در طول عمر با برکت جمهوری اسلامی هجمه‌های سنگین نظامی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و حتی اعتقادی علیه ما طراحی و اجرا شده و بخش مهمی از این فشارها و هجمه‌ها به دلیل نفوذی است که انقلاب اسلامی در منطقه دارد.

زارعی با بیان اینکه دشمنان اسلام به دنبال این هستند که چهره دین مبین اسلام که دین رحمت است را خشن نشان دهند، گفت: غربی‌ها گروهک‌های تروریستی چون داعش را حمایت کرده و در مقابل با استفاده از تبلیغات رسانه‌های خود، ایران را تحت فشار قرار داده و به دنبال ایران‌هراسی هستند.

وی تصریح کرد: تمام این فشارها به دلیل نفوذ انقلاب اسلامی است و هرگاه نفوذی ما بیشتر می‌شود، فشار و هجمه دشمنان علیه ملت ایران نیز افزایش می‌یابد.

عضو جبهه پایداری افزود: امروز وظیفه بسیار مهمی بر عهده مومنان و دلسوزان انقلاب قرار داشته و باید با توان بیشتری هجمه‌های دشمنان را شناسایی کرده و مقابل آن ایستادگی کنیم.

زارعی گفت: شناسایی اهداف شوم دشمنان نیاز به بصیرت و آگاهی در جامعه دارد، گفت: همه ما وظیفه داریم که در راه تحقق اصول، اهداف و آرمان‌های انقلاب تلاش کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات حساس مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از مهمترین موضوعات امروز کشور که باید آن را به درستی شناسایی کرده و مقابل آن ایستادگی کنیم، بحث تلاش عده‌ای برای تصرف خانه ملت است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این عده از نظر فکری به شدت وابسته به غرب و دشمنان هستند و این روحیه آنها نسبت به گذشته برای مردم روشن‌تر شده است و نباید اجازه دهیم که مجلس در اختیار وابستگان به غرب و دشمنان قرار گیرد.

زارعی با اشاره به حرکت مردم ایران در مسیر ولایت و پیروی آنها از خط روحانیت اصیل شیعه گفت: افراد متدین انقلابی باید در انتخابات در مسیر حرکت روحانیت اصیل از جمله آیات اعظام یزدی و مصباح‌یزدی گام برداشته و چهره‌های شاخص اصولگرایان نیز باید در این مسیر برای انسجام و وحدت اصولگرایان تلاش کنند.

وی اظهار داشت: از کسانی که جبهه پایداری را به نظرات خود نزدیک می‌بینند، می‌خواهیم که در این مسیر حرکت کرده و برای وحدت و انسجام اصولگرایان در سراسر کشور تلاش کنند.

عضو جبهه پایداری گفت: نامزدهای اصولگرایان نیز وظیفه بسیار سنگینی بر عهده داشته و در ابتدا باید حفظ وحدت اصولگرایان را مدنظر قرار داشته و در گام‌های بعدی برای رقابتی‌تر شدن فضای انتخابات تلاش کنند.

زارعی افزود: نباید شرایطی فراهم شود که رقبای اصولگرایان از تعدد کاندیداهای این جریان استفاده کرده و همچون گذشته به موفقیت برسند.

وی گفت: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی به شدت به دنبال تفرقه میان حامیان انقلاب و نظام هستند و همه باید در مسیر شناخت دقیق توطئه‌های دشمنان تلاش کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *