شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰
۲

علت حاشیه سازی جدید کرارجاسم

شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 442666
درحالی که همه تقصیرها در حاشیه‌سازی اخیر اردوی استقلال به گردن جاسم کرار افتاده است، باید تاکید کرد در آن اردو نه پورحیدری، نه مظلومی، نه دین محمدی، نه صالح و نه نوازی حضور نداشته‌اند.
 به گزارش جهان به نقل از مهر ،قوانین اردویی برای ورزشکاران بسیار قوانین سختی محسوب می‌شوند. در واقع بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها در این اردوها از نظر پزشکی، جسمانی، تغذیه‌ای و استراحتی تحت کنترل دقیق قرار می‌گیرند و با جدایی از دنیای خارج تمرکز کاملی برای تمرینات بدنسازی و تاکتیکی به دست می‌آورند.

با این توضیح کنترل آن‌همه جوان بسیار سخت خواهد بود و باید کل کادر فنی و سرپرست تیم، شش دانگ بازیکنانشان را تحت نظر بگیرند اما... .

در ماجرای کرار جاسم، منصور پورحیدری در اردوی تیم نبوده است، پرویز مظلومی هم همینطور، دین محمدی و نوازی هنوز از اتریش و بازی با تیم ستاره‌های ۹۸ برنگشته بودند و صالح هم به آمریکا رفته بود. در واقع کل تیم مانده و فرزاد مجیدی و مربی بدنساز این تیم.
به نظر می‌رسد علی رغم سهم بزرگی از تولید حاشیه که باید برای کرار در نظر گرفت، سهمی جدی هم باید برای مدیریت این تیم قائل شد که تیم را به اردو برده‌اند و خودشان رفته‌اند پیک نیک.
استقلال امسال به نظر می‌رسد علاوه بر مشکلات مالی مشکلات مدیریتی هم دارد؛ شاید هم عدم پرداخت حقوق کادر فنی مربیان این تیم را دلسرد کرده باشد، هرچه هست اما اتفاق خوبی نیست، استقلال را با آنهمه بازیکن و حاشیه نمی توان در اردو رها کرد و رفت و انتظار هیچ حادثه و حاشیه ای هم نداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خود فرهاد هم حاشیه هست مطمئن باشید دیر و زود دارد و لی سوخت وسوز ندارد یادمان نرفته اقای مجیدی قهرمانی انسال را که توباعث شدی از دست بدهیم
mohammad hossein
ایشان فرزاد هستند که مربی است