کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتصاب مدیر جدید شبکه تهران

10 شهريور 1394 ساعت 22:50

معاون سیما در حکمی احسان کاوه را به عنوان مدیر شبکه تهران سیما معرفی کرد.


به‌گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی‌اصغر پورمحمدی در این حکم شناسایی و معرفی امکانات تهران را از وظایف این شبکه دانست و توجه به مزیت نسبی استان و شهر تهران به عنوان پایتخت را از اولویت های برنامه سازی ها در این شبکه عنوان کرد.

معاون سیما همچنین توجه به فرهنگ بومی شهری و روستایی استان تهران در مسیر وحدت بخشی، ترویج ویژگی ها و مناسبات مطلوب شهرنشینی در برنامه‌های شبکه را از دیگر وظایف آن شبکه توصیف کرده و خواهان همکاری برنامه‌سازان این شبکه با نهادهای دولتی و غیردولتی متولّی در استان شد.

توجه به مقوله گردشگری و تهرانگردی موضوع دیگری است که معاون سیما در حکم خود بر آن تاکید داشته و خواهان بهره‌گیری از راهبردها و سیاست‌های رسانه ملی، تجارب و دانش نخبگان و مسئولان استانی در مسیر راه اندازی موفق این شبکه استانی شد.

گفتنی است، شبکه اچ دی برای مدتی به‌صورت آزمایشی فعالیت داشته و تنها برای اهالی تهران و برخی استان‌ها قابل دریافت بوده است.

احسان کاوه پیش از این مدیریت بخش هنری و تولید شبکه آی فیلم را بر عهده داشت و همچنین مسئولیت راه‌اندازی شبکه برون مرزی لایف استایل (شبکه جدید معاونت برون مرزی با رویکرد سبک زندگی) نیز از جمله دیگر ماموریت‌های اوست.


کد مطلب: 442096

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/442096/انتصاب-مدیر-جدید-شبکه-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com