چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۱
شهید شاکر اردکانی:

هیچگاه قرآن را فراموش نکنید

دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۰
کد مطلب: 440381
در وصیت‌نامه شهید شاکر اردکانی آمده است: هیچگاه قرآن را فراموش نکنید که هرچه داریم از قرآن یادگرفته‌ایم.
هیچگاه قرآن را فراموش نکنید
به گزارش جهان به نقل از فارس، شهید حسین شاکر اردکانی در سال ۱۳۴۰ در شهرستان اردکان از توابع استان یزد به دنیا آمد؛ این شهید والا مقام پس از اخذ مدرک دیپلم، در سال ۶۱ به استخدام آموزش و پرورش درآمد و در کسوت مربی امور تربیتی به تربیت دانش‌آموزان ایران اسلامی اهتمام ورزید.

شهید اردکانی پس از حضور مداوم در جبهه‌های حق علیه باطل، سرانجام در ۲۱ دی ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به دیدار معبودش شتافت.

بخشی از وصیت‌نامه شهید:

حال که دشمنان گرگ صفت دست بر دست هم داده کمر به نیستی ما بلکه اسلام راستین بسته، به حکم صریح قرآن بایستی با آنان که تجاوزگرند جنگید؛ و تا آنجا باید با آنهایی که مانع هستند بجنگیم که تمامی جرثومه‌های فساد را از بین برده تا قانون خدا، دین خدا در سراسر جهان پیاده شود و تا دیگر متجاوزی نباشد و مردم با همزیستی مسالت آمیزی بتوانند برای هدفی که همانا عبادت خداست، زندگی کنند.

ای مردم! هیچگاه قرآن را فراموش نکنید که هرچه داریم از قرآن یادگرفته و به آن عمل کنید، نگذارید قانون خدا را زیر پا گذارده و به نابودی کشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امید مویدی
روحش شاد