شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱

آخر فصل معلوم می شود جایگاه ما کجاست

يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب: 440369
سخنگوی باشگاه پرسپولیس: مطمئنا در انتهای فصل معلوم می‌شود که جایگاه واقعی پرسپولیس کجاست.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ حسین عبدی در نشست خبری بعد از نشست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: در این نشست مباحث زیادی مطرح شد که عمده‌ترین آن جذب منابع مالی برای باشگاه بود.

او گفت: قرار است از بین گزینه‌های پیش رو، حامی مالی مشخصی را تا پایان فصل انتخاب کنیم چراکه اگر این اتفاق بیفتد مهمترین مساله باشگاه که همان حامی مالی است برطرف خواهد شد.

عبدی ادامه داد: از کادر فنی و به خصوص برانکو رضایت کامل داریم چرا که تیم ما خوب بازی می‌کند اما متاسفانه مشکلات داوری گریبانگیر ما شده است که امیدواریم با درایت کمیته داوران فدراسیون فوتبال این مشکلات نه تنها برای ما بلکه برای همه تیم ها حل شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره حمایت پیشکسوتان و هواداران این باشگاه افزود: خانواده پرسپولیس و هواداران این تیم باید تا آخرین لحظه از بازیکنان و کادر فنی حمایت کنند تا پرسپولیس هرچه سریع تر از این بحران خارج شود.

او با بیان اینکه پرسپولیس از ابتدای امسال تاکنون به حقش نرسیده است گفت: بصورت قانونی پیگیر حق باشگاه و تیممان خواهیم شد.

عبدی از نشست دیروز فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش درباره مشکلات داوری علیه پرسپولیس ابراز بی اطلاعی کرد.

او درخصوص شایعه مربیگری فرهاد کاظمی در این تیم گفت: این صحبت ها را هم اکنون از زبان شما می شنوم و نمی دانم منبع این صحبت ها از کجاست اما یک چیز را مطمئنم و آن اینکه برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس است.

عبدی ادامه داد: بخاطر حرمت مقام والای شهدا و طبق مصوبه هیئت مدیره باشگاه قرار است در رقابت های جام شهدا حضور داشته باشیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس افزود: چندان اهل کری خوانی و یا رجزخوانی برای استقلالی ها نیستم اما مطمئنا دونده ای که می‌خواهد در مسافتی بدود و مسابقه بدهد تا رسیدن به خط پایان راه درازی دارد اما تیم ما حکایت آن دونده‌ای را دارد که در پایان بهترین نتیجه را می‌گیرد و شک نداشته باشید پرسپولیس در آخر فصل جایگاه بهترین را در جدول رده‌بندی رقابت ها خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *