شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
به مناسبت روز پزشک

ويزيت رايگان برای شهروندان جنوب شهر

يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 440244
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ تهران از ارائه خدمات پزشکی رایگان به شهروندان این منطقه به مناسبت روز پزشک خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری شهرداری تهران، حجت الاسلام رسول جوادی گفت: این برنامه امروز ۱ شهریور در خانه سلامت خانی آباد نو جنوبی با حضور پزشکان عمومی و متخصص و نیز کارشناسان روانشناسی و تغذیه صورت می گیرد.

وی افزود: خدمات رایگان پزشکی شامل تست قند و فشار خون، ویزیت رایگان و غربالگری شاخص توده بدنی در خانه های سلامت سایر محلات این منطقه نیز ارائه می شود.

جوادی تقدیر از پزشکان فعال عضو کانون پزشکان منطقه را از دیگر برنامه های روز پزشک عنوان کرد و گفت: این مراسم دوشنبه ۲ شهریور با حضور شهردار منطقه و ۳۰ پزشک فعال انجام می شود.

وی تصریح کرد: به مناسبت روز پزشک از پزشکان فعال نواحی با حضور شهردار ناحیه مربوطه تجلیل شد.

جوادی ادامه داد: بازدید از باغ گیاهان دارویی واقع در بزرگراه فتح، اعزام سه پزشک منطقه به همراه خانواده به برنامه جشن دارآباد و اعزام پنج پزشک منطقه به جشن روز پزشک در ایوان شمس از دیگر برنامه های مناسبتی روز پزشک است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *