سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
روزنامه سان نوشت

مذاکرات پنهانی منچستر برای شکار نیمار

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 439975
تیم فوتبال منچستریونایتد که در راه بخدمت‌گیری پدرو رودریگوئز ناکام بزرگ نام گرفت، عزم خود را برای شکار نیمار از بارسلونا جزم کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پس از آنکه در پایان هفته گذشته پدرو به عضویت تیم چلسی درآمد، رسانه‌های اروپایی در گزارش‌های خود از منچستریونایتد به عنوان ناکام بزرگ در این مورد نام بردند. زیرا از چند هفته قبل پیوسته گفته می‌شد مهاجم ۲۸ ساله کاتالان‌ها به اولدترافورد می‌رود.

حال با توجه به این اتقاق روی داده، به نظر می‌رسد منچستری‌ها مصمم شده‌اند گلزن دیگری از بارسلونا را در فرصت کوتاه تا پایان مهلت نقل و انتقالات استخدام کنند.

دراین مورد روزنامه سان نوشت شیاطین سرخ دنبال شکار نیمار، گلزن برزیلی آبی و اناری‌ها هستند.

در گزارشی که به همین منظور انتشاریافته، عنوان شد «اد ودوارد» مدیر اجرایی یونایتدها در بارسلونا،‌مذاکرات پنهانی در مورد مهاجم برزیلی انجام داده است.

نیمار تا سال ۲۰۲۰ با تیم قهرمان اروپا و اسپانیا قرارداد دارد و برای انتقال به هر تیمی دیگر طبق تبصره گنجانده شده در متن قراردادش رقمی بالغ بر ۱۹۰ میلیون یورو موظف به پرداخت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *