چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

غافلگیری مهاجم کروات استقلال

سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب: 439478
مهاجم کروات استقلال از تشویقش از سوی هواداران استقلال غافلگیر شده و می‌گوید حضور آنها او را خوشحال کرده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، پروپئیچ پس از اولین حضورش در ترکیب استقلال برابر ذوب‌آهن به سایت باشگاه استقلال گفت: به عنوان اولین دیدار برایم تجربه خوبی بود. در این دیدار بازنده شدیم و باختن همیشه یک نتیجه بد است اما خوشحالم که اولین بار با پیراهن استقلال به میدان رفتم. مطمئن هستم با ادامه این روند در بازی‌های بعدی بهتر خواهم شد.

وی درباره شرایط این دیدار اضافه کرد: در هر دو نیمه و به خصوص نیمه اول فرصت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد. باید در آینده با دقت بیشتری بازی و این شکست را فراموش کنیم. ما بازی مهمی در اهواز داریم که با تمام تمرکزمان به آن دیدار فکر می‌کنیم.

مهاجم کروات استقلال با اشاره این موضوع که به خوبی در موقعیت‌ها قرار می‌گیرد اما موفق به گلزنی نشده است، تصریح کرد: به عنوان مهاجم با تمرکز بالایی در زمین قرار می‌گیرم و تلاش می‌کنم تا خودم را در موقعیت قرار دهم. سعی کردم در بازی اول نیز این کار را انجام دهم اما موفق به گلزنی نشدم ولی می‌خواهم در بازی‌های بعدی با دقت بالاتری از موقعیت‌ها استفاده کنم تا این موضوع جبران شود.

پروپئیچ که حضورش در استقلال با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود، در این رابطه اظهار کرد: کار من روال عادی داشت و از نظر فیفا هیچ مشکلی نبود. اصل موضوع تفاوت زمانی میان دو کشور بود که بیشتر هم در ایران به این موضوع پرداخته شد. باشگاه استقلال نیز استعلام کرد و بدون این که دچار حاشیه شوم توانستم برای اولین بار به میدان بروم.

او با تمجید از حضور هواداران استقلال در ورزشگاه و تشویقش در این دیدار گفت: هواداران استقلالی عالی بودند. چند بار من را در هنگام گرم کردن صدا زدند و من نیز به آنها احترام گذاشتم. از رفتار آنها بسیار غافلگیر و خوشحال شدم. البته آنها از همه بازیکنان حمایت کردند که این موضوع اتفاق مثبتی است و امیدوارم در بازی‌های بعدی با حضور پررنگ‌تر هواداران نتایج بهتری بگیریم.

پروپئیچ در پایان افزود: از انتظار بالای هواداران استقلال آگاه هستم و تلاش همه مربیان و بازیکنان هم خوشحال کردن آنهاست. ما تیم قابل احترامی هستیم که در سه بازی ابتدایی خود دو برد داشتیم و تلاش می‌کنیم تا روز به روز بهتر شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *