دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱

ائتلاف علیه داعش کارآمد نبود

يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب: 439028
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ائتلاف علیه داعش را یک نمایش سیاسی توسط آمریکا و همپیمانان منطقه‌‌ای‌اش دانست و گفت: این ائتلاف نتوانست از گسترش گروه‌های تروریستی و تکفیری جلوگیری کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دیدار "لوان جاگاریان" سفیر روسیه در تهران با بیان اینکه توسعه و گسترش روابط فیمابین سیاست راهبردی دو کشور می‌باشد، گفت: دیدگاه‌های مشترک دو کشور پیرامون بسیاری از موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی فرصت‌های فراوانی برای توسعه و گسترش همکاری‌های فیمابین فراهم آورده است که منابع دو ملت را تأمین خواهد کرد.

وی در ادامه سیاست آمریکا در منطقه را باعث رشد افسارگسیخته تروریسم دانست و افزود: ائتلاف علیه داعش توسط آمریکا و همپیمانان منطقه‌ای‌اش یک نمایش سیاسی می‌باشد که عملا نتوانسته از گسترش گروه‌های تروریستی و تکفیری جلوگیری کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان، ارتقاء سطح همکاری‌های مشترک در موضوعات مختلف را موجب تثبیت صلح و برقراری آرامش در منطقه دانست.

همچنین در ادامه این دیدار، "لوان جاگاریان" سفیر روسیه در تهران با تأکید بر ضرورت توسعه ارتباطات میان دو کشور، گفت: گسترش مناسبات سیاسی و اقتصادی میان روسیه و جمهوری اسلامی ایران می‌تواند به برقراری صلح و ثبات در منطقه کمک کند.

وی تبادل هیئت‌های سیاسی و پارلمانی میان مجالس و دو دولت را نشان از عزم جدی مسئولان دو کشور در توسعه ارتباطات در عرصه‌های مختلف دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *