کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محافظ "بابا" از دست سوسک نجاتم داد!/آقایان باهم فرقی ندارند!‬‬

24 مرداد 1394 ساعت 14:55


به گزارش جهان، روزنامه شرق امروز شنبه ۹۴/۵/۲۴ گفت و گویی با فائزه هاشمی، نماینده اسبق مجلس انجام داده که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید:

وی در بخشی از این گفت‌وگو به ماجرای پیدا شدن سوسک در ماشینش و کمک گرفتن از محافظه پدرش اشاره می کند و می گوید: « در راه مجلس بودم. صبح خیلی عجله داشتم که زود برسم. باید به حدنصاب رسیده و دفاع می‌کردیم. با اینکه ما یک اقلیتی قوی بودیم، اما لب مرز بودیم. به یاد دارم در ماشینم یک سوسک پیدا شد. من تنها بودم و راننده! کنار خیابان ایستادم محافظ نداشتم. به محافظ بابا زنگ زدم که بیاید، یکی از نماینده‌ها به من زنگ می‌زند که کجایی؟ چرا نمی‌رسی؟ الان جلسه شروع می‌شود. من هم خجالت می‌کشیدم که بگویم کنار خیابان نشسته‌ام و منتظرم کسی بیاید و سوسک را بکشد. بالاخره یکی آمد، سوسک را کشت و من توانستم به مجلس بروم.»

هاشمی در بخش دیگری از گفت‌وگویش با روزنامه شرق با حمایت از مدیریت ناطق نوری در مجلس پنجم افزود: «همان‌گونه که گفتم مجلس پنجم، بعد از مجلس اول، مجلسی استثنایی بوده، ریاست آقای ناطق هم، ریاست خوبی بوده است. با وجود اینکه ایشان از جناح رقیب ما بود، ولی مدیریت قوی‌ای داشت. بالاخره ایشان در رأس جناح مقابل یعنی راست‌ها بود.»
این فعال زن اصلاح طلب در ادامه این گفت‌وگو با انتقاد از رفتار مردان اصلاح طلب در مواجهه با حضور زنان در عرصه سیاست می گوید: «مسائل زنان همیشه پرسروصدا بود. البته این را هم بگویم در مسائل زنان، آقایان اصولگرا و اصلاح‌طلب خیلی فرقی با هم ندارند. یعنی بسیاری از فعالان اصلاح‌طلب ما مثل اصولگرایان، نگاه بسته‌ای دارند. آنها نمی‌خواهند خانم‌ها در مدیریت‌ها نقش جدی داشته باشند و معتقد به حقوق برابر زنان و مردان نیستند.»

وی در بخش دیگری از این مصاحبه با اذعان به سخنرانی در حمایت از کرباسچی، در روزهای محاکمه او می گوید: «بعد از دستگیری آقای کرباسچی، سخنرانی‌ها، مصاحبه‌ها و برنامه‌هایی بود که من هم سخنران یکی از این‌سری برنامه‌ها بودم. آقای کرباسچی خدمات زیادی به تهران کرد و الگویی برای سایر شهرهای کشور شده بود و تأثیرگذار.»


کد مطلب: 438751

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/438751/محافظ-بابا-دست-سوسک-نجاتم-آقایان-باهم-فرقی-ندارند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com