دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۷
۱۴

آزادی ۵ زندانی توسط فوتبالیست معروف

پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 438476
مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان لرستان گفت: دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان با پرداخت بدهی ۴ زندانی بدهکار مالی و یک زندانی دیه ناشی از تصادف زمینه آزادی این زندانیان جرائم غیر عمد لرستانی را فراهم کرد.
آزادی ۵ زندانی توسط فوتبالیست معروف
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور،‌«توکل شاکرمی» مدیرعامل ستاد دیه لرستان اظهارکرد: «علیرضا بیرانوند» دروازه‌بان تیم ملی کشورمان و بازیکن تیم نفت تهران با حضور در ستاد دیه لرستان زمینه آزادی ۵ تن از زندانیان جرایم غیرعمد استان را فراهم کرد.

وی با دعوت از ورزشکاران و قهرمانان ملی در جهت آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد، افزود: ۴ تن از این زندانیان بدهکار مالی بودند و یک نفر دیگر زندانی محکوم به دیه ناشی از تصادف رانندگی بود.

گفتنی است، بیرانوند که متولد استان لرستان می‌باشد چنانچه خودش اظهار داشته در زندگی سختی‌های زیادی را متحمل شده است. به گفته این بازیکن با اخلاق تیم ملی شرایط مالی خانواده‌اش به قدری ضعیف بودکه حتی به دلیل این محرومیت مالی پدرش با ورود او به عرصه فوتبال مخالفت می‌کرده و اعتقاد داشته تا برای تامین هزینه‌های زندگی وی به کارگری برود. تا اینکه بدون اجازه خانواده این دروازه‌بان با تجربه به تهران می‌آید و در پایتخت به کار در کارخانه، کارواش، پیتزا فروشی و حتی دستفروشی مشغول می‌گردد و به گفته خودش شب‌های زیادی را در میدان آزادی صبح کرده و در حاشیه همین میدان خوابیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا به زندگیت برکت بده پهلوان.
حمید
Iran, Islamic Republic of
به این کار میگن .......
به نظر من شکر نعمت
ابوالفضل
آفرین به آقای بیرانویند
دانشجو
احسنت به تو ایرانی غیور که درد کشیده هستی و میدانی که مردم بد بخت چه میکشند پسر عزیز هر چه خوبی کردی جزای وپاداش انرا از خدوند دریافت میکنی انشاالله پولدارها هم یاد بگیرند
خدا رحمت کند پدر این مرد کاردرست را
Iran, Islamic Republic of
واقعا دمش گرم
دمش گرم
خداوند برکاتش را بر این قهرمان با اخلاق فراوان کند و انشاالله ایشان سر مشقی باشد برای کسانی که به پول می رسند
مرحبا به غیرت و انسانیت این لر
Estonia
نون حلال ادمو به جایی میرسونه که زندانی آزاد میکنه،یه جاهم نون حروم باعث میشه یه آدمهایی راهی زندان بشوند، خدا توفیقات این جوانمرد بیافزاید
احسنت . بعضیا باید از ایشان الگو بگیرن
ایرانی
Romania
الان از این فوتبالیست ها کم پیدا میشه
که
1. هم خودش با سعی خودش به اون درجه از فوتبالش برسه نه این که با آشنا بازی بیاد
2. هم نوع دوست باشه
سیددلسوخته
احسنت عزیز برادر عاقبت بخیر بشی
United States
دمش گرم خوبه دیگر متولین از طارمی و این بازیکن یاد بگیرند