يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

۱۰ شرط انصارالله برای «هادی» و عربستان

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 438297
روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع آگاه مدعی شد که جنبش انصار الله ۱۰ شرط برای عربستان و رئیس‌جمهور فراری گذاشته است که فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن، آن را به ریاض منتقل کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، منابع آگاه مدعی شده‌اند که «اسماعیل ولد الشیخ احمد» فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن در دیدار با «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن در ریاض اعلام کرده که جنبش انصار الله با در نظر گرفتن ۱۰ شرط آماده کنار آمدن با قطعنامه ۲۲۱۶ شورای امنیت هستند.

این منابع به روزنامه عربستانی «الشرق الاوسط»، گفته‌اند که در دیدار غیر منتظره اسماعیل ولد الشیخ با هادی، فرستاده ویژه سازمان ملل اعلام کرده که رهبران جنبش انصار الله اعلام آمادگی کرده‌اند با در نظر گرفته شدن ۱۰ شرط در زمینه‌های سیاسی و نظامی با هادی همکاری کنند و قطعنامه ۲۲۱۶ سازمان ملل را بپذیرند.

این منبع تنها با ذکر یکی از شروطی که ادعا می‌کند رهبران جنبش انصار الله در نشست اخیرشان در مسقط اعلام کرده‌اند گفت یکی از این ۱۰ شرط، استقرار ناظران بین المللی در یمن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدایا ما را ببخش که نتوانستیم محبان امیرالمومنین را آنچنان که باید یاری کنیم