چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

خدری و حسینی به فینال رسيدند

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۶
کد مطلب: 438208
رضا خدری و امیرحسین حسینی به دیدار فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در شهر سالوادور داباهیا برزیل راه یافتند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در این مسابقات که از عصر روز سه شنبه به وقت تهران آغاز شده است، در وزن ۵۰ کیلوگرم رضا خدری پس از استراحت در دور نخست در دور بعد مقابل مرات هاکان از ترکیه با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت.، وی در دور سوم مقابل اولکسی ماسیک از اوکراین با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد. خدری در مرحله نیمه نهایی مقابل بیکب امانگالی از قزاقستان با نتیجه ۹ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار پایانی ناگزاری تسورتسوما از گرجستان است.

در وزن ۹۶ کیلوگرم امیر حسین حسینی پس از استراحت در دور اول، مقابل کوین بومان از استونی با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری دست یافت. وی در دور سوم مقابل سوسلان فانزایف از آذربایجان با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد.، حسینی در مرحله نیمه نهایی مقابل مرات لوکوایف از روسیه با نتیجه ۲ بر ۲ پیروز شد و برای کسب مدال طلا به مصاف نیکولاز کاک میلاشویلی از گرجستان می رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم مهدی ابراهیمی در دور اول مقابل یاروسلاو فیلچاک از اوکراین با نتیجه ۴ بر یک به برتری دست یافت. وی در دور دوم مقابل گلابولکوادزه از گرجستان با نتیجه ۴ بر۴ شکست خورد. و با توجه به حضور نماینده گرجستان در دیدار فینال ابراهیمی راهی گروه شانس مجدد شد. وی در این مرحله مقابل لیوا زولتان از مجارستان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب و از دور مسابقات حذف شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم عرفان سعادتی فر در دور اول مقابل ساماوادزه از گرجستان با نتیجه یک بر ۶ مغلوب شد. و با توجه به شکست این کشتی گیر گرجستانی مقابل حریف آذربایجانی در مرحله یک چهارم نهایی، سعادتی فر از دور رقابت ها کنار رفت.

مسابقات چهار وزن دوم و پایانی روز چهارشنبه برگزار می شود که میثم دلخانی در وزن ۵۵ کیلوگرم، علی ارسلان در وزن ۶۶ کیلوگرم، مهدی فلاح در وزن ۸۴ کیلوگرم و حمید رضا کریمی در وزن ۱۲۰ کیلوگرم به میدان می روند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *