دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۳
۵

تشییع پیکر ۷ شهید غواص در نصف جهان +عکس

سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 438150
پیکر مطهر ۷ شهید غواص و خط شکن دوران ۸ سال دفاع مقدس ظهر امروز بر دوش مردم ولایتمدار اصفهان تشییع و در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.
تشییع پیکر ۷ شهید غواص در نصف جهان +عکس
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ظهر امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم تشییع و تدفین شهدای غواص و خط شکن و مدافعان حرم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در میدان فیض اصفهان آغاز شد.

این مراسم که با حضور هزاران نفر از مردم شهید پرور اصفهان در حالی آغاز شد که از ساعتی‌های ابتدائی صبح چشم ‌انتظار ورود کاروان شهدا بودند.

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر ۶ نفر از شهدای تازه تفحص شده عملیات کربلای ۴ از میدان فیض آغاز شد و پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله طباطبائی‌نژاد امام جمعه اصفهان، بر دوش مردم ولایتمدار اصفهان تشییع و پیکر مطهر این شهدای گرانقدر همراه با اقامه نماز ظهر در گلستان شهدا به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر شهیدان رسول رمضانی، حسین رفیعی، غلامرضا رمضانی، حمیدرضا صغیرا، محمد جواد زمانی، حمید مسائلی و محمد قراخوانی از شهدای غواص و خط شکن عملیات کربلای ۴ همراه با پیکر مطهر ۲ نفر از شهدای مدافع حرم در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بصير
تصاوير ديشب اصفهان را نيز اضافه کنيد....
عجيب بود .............
تا زنده ایم رزمنده ایم
پیامی آورده اند....
آقا از اتفاقاتی که برای فرزند شهید امینی افتاد هم گزارش بدید که بدلیل تهیه پلاکارد مرگ بر امریکا و سربند یازهرا بازداشت شد و در مراسم توجیهی به وعاظ گفتن که فقط روضه بخونن و به استکبارستیزیو این برنامه ها کاری نداشته باشن. مردونه بزار این نظرو
خدا به شما و همه کسانی که یاد شهدا را زنده نگه می دارند.خیر دهد.
یا علی.