يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

توقیف ۴۶ تن برنج خارجی قاچاق در فیروزآباد

دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب: 438010
فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد استان فارس محموله ۴۶ تنی برنج خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال شناسایی و توقیف شد.
به گزارش جهان به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ حسین ارجمند مزیدی با بیان این خبر اظهار داشت: مأمورن اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان هنگام گشت‌زنی در محور فیروزآباد – شیراز به دو دستگاه کامیون مظنون و پس از متوقف کردن خودرو های مذکور اقدام به بازرسی از آنها کردند.

سرهنگ ارجمند مزیدی با بیان اینکه خودروهای مذکور فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بودند، عنوان کرد: در بازرسی از این خودروها مقدار ۴۶ تن برنج خارجی قاچاق کشف و توقیف شد.

وی ارزش محموله کشف شده را بیش از ۲ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود : در این زمینه دو نفر متهم دستگیر شدند.

* کشف ۸۵ کیلو تریاک از یک منزل در شیراز

مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در بازرسی از منزل یک سوداگر مرگ، ۸۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اعلام این خبر گفت: مأموران مطلع شدند فردی مقدار قابل توجهی مواد مخدر در منزل خود واقع در یکی از خیابان‌های شیراز نگهداری و قصد توزیع آنها را دارد.

سرهنگ محمد جعفر تولایی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، مقدار ۸۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی گفت: در این راستا متهم به همراه فرد دیگری که در منزل حضور داشت، دستگیر و یک دستگاه خودرو ال ۹۰ متعلق به آنان نیز توقیف شد.

وی تصریح کرد: شماره تلفن ۲۱۸۴۲۶۹ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خرید و فروش مواد مخدر است.

* کشف ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در "کوار"

فرمانده انتظامی شهرستان "کوار" از کشف یک محموله قاچاق سوخت به مقدار ۲۶۰۰ لیتر در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ عبادی‌نژاد گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کوار در حین گشت‌زنی در دو راهی طسوج، به یک وانت نیسان مشکوک و جهت بررسی بیشتر اقدام به متوقف کردن خودرو کردند.

وی افزود: پس از توقف نیسان، در بررسی دقیق مقدار ۲۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی کوار اظهار داشت: در این عملیات خودرو حامل قاچاق توقیف و روانه پارکینگ شد و یک نفر نیز در این راستا دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *