يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۱
۶

لاری: روحانی هنوز هم برخی مشکلات داخلی را جدی نگرفته است

يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 437787
حجت‌الاسلام موسوی لاری تاکید کرد: برخی از مدیران دولت با در پیش گرفتن سیاست «بده و بستان» با مخالفان دولت تاحدودی قافیه را به رقیب باخته‌اند.
لاری: روحانی هنوز هم برخی مشکلات داخلی را جدی نگرفته است
به گزارش جهان، حجت الاسلام موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات در گفتگو با روزنامه آرمان با اشاره به اینکه بهتر شدن وضعیت کشور بیشتر ریشه در اتفاقی دارد که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲رخ داد و کمتر به پیگیری و تلاش دولت در این زمینه مربوط می‌شود گفت: متأسفانه برخی مسائل در زمینه مشکلات داخلی هنوز برای دولت آقای روحانی جدی تلقی نشده است. در شرایط کنونی که نزدیک به دو سال از عمر دولت آقای روحانی گذشته است فضای سیاسی هنوزبه قدرلازم باز نشده است.هنوز احزاب و تشکل‌های سیاسی به صورت جدی فعال وپرتحرک نشده اند.وضعیت احزاب نسبت به گذشته و دولت آقای احمدی نژاد بهتر شده، اما هنوز بین آنچه وجود دارد و آنچه باید باشد فاصله زیادی وجود دارد.

وی با بیان اینکه آقای روحانی و دولت ایشان در پیگیری مطالبات جامعه عملکرد مناسبی داشته است.برخی از مدیران دولت مانند آقای جهانگیری نیز کمک‌های زیادی به آقای روحانی کرده‌اند افزود: با این وجود برخی از مدیران دولت علاوه براینکه در این زمینه به آقای روحانی کمک نکردند، بلکه با در پیش گرفتن سیاست «بده و بستان» با مخالفان دولت تاحدودی قافیه را به رقیب باخته اند.

لاری با اینکه معتقد است دولت از حالت حرکت در مسیر سربالایی خارج شده و مسیر سرازیری عمر خود را در پیش گرفته است گفت: از این نکته نیز نباید غافل شد که حرکت در مسیر سرازیری همواره برای دولت ها مشکل‌تر از حرکت در مسیر سربالایی است. کوهنوردان معتقدند پائین آمدن از کوه نسبت به بالا رفتن از کوه فشار بیشتری به زانوهای کوهنوردان وارد می‌کند. در نتیجه در شرایط کنونی که دولت در حال پائین آمدن است خطر و از دست دادن توانایی‌های خود را بیشتر از گذشته احساس خواهد کرد. ضمن اینکه فشار جریان مخالف دولت نیز در این دوران بیشتر از گذشته خواهد شد. این در حالی است که بخشی از جریان راست که در ابتدای دولت آقای روحانی سکوت کرده بود و تاحدودی نیز محدود شده بود در شرایط کنونی طلبکار شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کلا و ظاهرا آقایان هنوز در شیرینی بعداز ظهر 25 خرداد 1392 گیر کرده و مدام برای مردم و منتقدین شاخ و شونه می کشند که حرف نزنید و اعتراض نکنید و خفه شوید مثل اینکه پیام 24 خرداد را نفهمیده اید!
مشکلات داخلی معیشت مردم است . این ها انزوای سیاسی خودشان را به عنوان مشکلات داخلی مردم ایران معرفی میکنند.
عین سین
Iran, Islamic Republic of
به جواب طولانی نیازی نیست، همین که خودتان اعتراف دارید که "قافیه" را به رقیب باختید،خوبه ! هرچند ما عقیده داریم از اول هم "قافیه" نداشته اید.شما خلاصه این عبارت هستید،اقلیتی پرمدعا،پر سر و صدا،و غافل از خدا ...
باز دوباره سرو کله متهمین فتنه 88و مطرودین امام و مردم در آستانه انتخابات پیدا شد عجیبه ازیک طرف ساختار حکومت ، شورای نگهبان ، ولی فقیه را قبول ندارند ازطرفی این قدر برای ورورد به حاکمیت جلز وولز می کنند . مردم این ها را از در بیرون می کنند از پنجره میان تو .
تحریمیم میفهمی؟! تحریمیم میفهمی؟! تحریمیم میفهمی؟!حریمیم میفهمی؟! تحریمیم میفهمی؟! تحریمیم میفهمی؟!تحریمیم میفهمی؟! تحریمیم میفهمی؟! تحریمیم میفهمی؟!تحریمیم میفهمی؟! تحریمیم میفهمی؟! تحریمیم میفهمی؟!
تحریمیم میفهمی؟! تحریمیم میفهمی؟! تحریمیم میفهمی؟!تحریمیم میفهمی؟! تحریمیم میفهمی؟! تحریمیم میفهمی؟!تحریمیم میفهمی؟! تحریمیم میفهمی؟! تحریمیم میفهمی؟!تحریمیم میفهمی؟! تحریمیم میفهمی؟! تحریمیم میفهمی؟!
نمیفهمی که!!
افشین
اینهمه مشکلات برای کشور بوجود اوردند فتنه عظیم بپا کردند با دشمنان کشور برای نابودی انقلاب نقشه کشیدند و تحریم های کسترده ایجاد کردند اختلاس های بزرگ و رانت های بی حد و مرز برای خودشان و همفکران خودشان بوجود اوردند از دشمنان نظام مثل ال سعود و ...... برای نابودی کشور پول و کمک گرفتند و حالا هم با پر روئی تمام طلب کار هم هستند .