يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

لو رفتن سوالات صحت ندارد

شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 437550
برخی از داوطلبان آزمون عملی کارشناسی ارشد رشته برنامه‌ریزی شهری با مراجعه به سازمان سنجش و وزارت علوم به لو رفتن سوال آزمون اعتراض داشتند، رئیس سازمان سنجش در این زمینه گفت: این مساله صحت ندارد و دلیلی برای نگرانی داوطلبان نیست.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از داوطلبان آزمون عملی کارشناسی ارشد رشته برنامه‌ریزی شهری که روز چهارشنبه نیز در مقابل وزارت علوم تجمع کرده بودند در تماس با خبرگزاری فارس، اعلام کردند که برخی داوطلبان، سوال آزمون عملی برنامه ریزی شهری را از قبل داشتند و این مساله در رتبه‌های این افراد اثرگذار است.

این داوطلبان اعلام کردند که یکی از اساتید قبل از آزمون به داوطلبان سوال را ارائه کرده است.

در همین زمینه ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش گفت: تم‌های پروژه‌ها در رشته برنامه‌ریزی شهری استاندارد هستند و می‌توانند قابل پیش‌بینی باشند زیرا معمولا تم‌هایی نظیر بافت فرسوده یا مسکن مهر ارائه می‌شود اما سوالات از نظر محتوایی متفاوت است.

وی افزود: شاید بتوان گفت ۱۰ درصد مشابهت وجود دارد آن هم به دلیل وجود نقشه مشابه است که این مساله غیرعادی نیست و دلیلی برای نگرانی داوطلبان وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *