کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

الحوثی:جنگ یمن به کام رژیم اسرائیل است

11 مرداد 1394 ساعت 21:45

رهبر جنبش انصارالله با اشاره به جنایات وحشیانه سعودی ها در عدن، جنگ یمن را به نفع رژیم صهیونیستی دانست.


به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه العهد خبرداد: «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز سه شنبه به ایراد سخنرانی پرداخت.

بر اساس این گزارش، وی در جریان این سخنرانی تصریح کرد: رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنرانی خود تصریح کرد: دشمن متجاوز در شکستن اراده و مقاومت مردم یمن ناکام ماند.

وی با اشاره به حمایت های گسترده آمریکا و رژیم صهیونیستی از متجاوزان سعودی در حمله به یمن تصریح کرد: همانگونه که آمریکا در جنگ ویتنام علی رغم برتری مالی و نظامی شکست سختی را متحمل شد و رژیم صهیونیستی نیز در مواجهه با مبارزان حزب الله مغلوب شد، آل سعود نیز در یمن شکست خواهد خورد.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: پیروزی های محدود متجاوزان سعودی کوتاه مدت خواهد بود.

عبدالملک الحوثی با اشاره به حمایت های تسلیحاتی ایالات متحده آمریکا از رژیم سعودی تصریح کرد: جنایت های رژیم سعودی علیه ملت یمن با تسلیحات ساخت آمریکا انجام می شود.

وی با بیان اینکه با وجود هزاران حمله هوایی رژیم سعودی به یمن، ملت و ارتش ما همچنان مقاومت می کنند، اظهار داشت: این ملت یمن خواهد بود که در نهایت پیروز می شود.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به جنایت های وحشیانه آل سعود در شهر عدن گفت: هیچ توجیهی برای چنین جنایت های وحشیانه ای علیه یک ملت وجود ندارد.

الحوثی به حمایت های رژیم صهیونیستی از متجاوزان سعودی نیز اشاره کرد و گفت: اسرائیل خود را از جنگ علیه یمن منتفع می داند.


کد مطلب: 436582

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/436582/الحوثی-جنگ-یمن-کام-رژیم-اسرائیل

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com