يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

جلسه اضطراری پارلمان ترکیه‌علیه‌ پ‌ک‌ک

يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 435292
جلسه اضطراری پارلمان ترکیه برای بررسی ابعاد مختلف تحولات اخیر درخصوص حملات هوایی و زمینی ترکیه به مواضع داعش و پ ک ک در روز ۲۹ جولای (۷ مرداد) برگزار می شود.
به گزارش جهان، مهر به نقل از روزنامه حریت خبر داد: طرح بررسی حملات هوایی و زمینی ترکیه علیه مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه و پ ک ک در شمال عراق توسط حزب جمهوریخواه خلق ترکیه برای ۲۹ جولای مطرح شده است.

«احمد داوود اغلو» نخست وزیر ترکیه ضمن استقبال از برگزاری این جلسه اضطراری گفت که درباره موضوع مذکور با رئیس پارلمان ترکیه گفتگوهایی را داشته است.

داوود اغلو در این باره گفت: رویکرد ما درباره تشکیل این جلسه اضطراری مثبت است و امیدواریم این جلسه در ۲۹ جولای برگزار شود. معاون گروه پارلمانی حزب ما (حزب حاکم عدالت و توسعه) نیز از این امر آگاهی داشته و پیگیر موضوعات مرتبط است. این جلسه فرصت خوبی است تا به بررسی و تبادل نظر درباره آخرین تحولات عملیات های اخیر ارتش بپردازیم.

نخست وزیر ترکیه در ادامه ابراز امیدواری کرد تا در این جلسه بیانیه مشترکی با حضور رهبرای تمامی احزاب با محوریت مبارزه با تروریسم صادر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *