سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱
۱

حضور وزیر در جلسه دادگاه مرتضوی

شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 435084
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به‌عنوان مطلع در جلسه بعدی محاکمه سعید مرتضوی حاضر می‌شوند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، قاضی کشکولی در پایان ششمین جلسه محاکمه سعید مرتضوی که صبح امروز (شنبه) سوم مرداد در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره این دادگاه اظهار کرد: جلسه امروز به‌علت تأخیر بیش از حد آقای مرتضوی برای حضور در جلسه و نرسیدن پاسخ استعلاماتی که قبلاً از تأمین اجتماعی صورت گرفته بود، تجدید شد؛ آقای مرتضوی بعد از اعلام ختم جلسه، در دادگاه حضور یافت.

رییس شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران زمان برگزاری هفتمین جلسه محاکمه مرتضوی را دهم مرداد ماه خواند و افزود: در جلسه آینده که در ساعت ۹، صبح روز شنبه ۱۰ مرداد برگزار می‌شود، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به‌عنوان مطلع در دادگاه حضور می‌یابند. وزیر تعاون به‌عنوان مطلع درباره پاسخ استعلام‌ها و مدیرعامل تأمین اجتماعی برای رفع ابهام درباره شکایتی که صورت گرفته دعوت شده‌اند.

قاضی کشکولی در پاسخ به این سؤال که آیا سردار رادان و سردار احمدی مقدم هم به دادگاه دعوت می‌شوند یا خیر، گفت: فعلاً ضرورتی ندارد و در صورتی که نیاز باشد این کار انجام می‌شود.

قاضی رسیدگی کننده به پرونده سعید مرتضوی با تأکید بر اینکه دادگاه در مراحل پایانی خود به سر می‌برد، گفت: جلسه امروز در شرف برگزار شدن بود که به‌دلیل تأخیر سعید مرتضوی به جلسه بعد موکول شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ج س
Iran, Islamic Republic of
آیا وزیر در دادگاه رسیدگی به اتهام جهانگیری هم شرکت می کند