جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

شکست تکفیری در اشغال"فوعه"+عکس

شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 434980
گروه های تکفیری که در حمله گسترده ای به شهرهای فوعه و کفریا به دنبال اشغال این دو شهر شیعه نشین بودند، با دادن تلفات سنگین عقب نشینی کردند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، آخرین حمله گروه های تکفیری به شهرهای شیعه نشین «فوعه» و «کفریا» دفع شد.

این گروه ها که از محورهای مختلف به این دو شهر شیعه نشین حمله کرده بودند، پس از تحمل ۲۰ کشته و دادن هفت اسیر مجبور به عقب نشینی به مواضع خود شدند.

همچنین سه تن از رزمندگان مدافع این دو شهر هم به نام های «عماد علی شحاده»، «عبدالکریم حسن زنوبه» و «علی محمد حاج یوسف تقی» در این نبرد با تروریست ها به شهادت رسیدند.

تروریست های تکفیری در واکنش به شکست های خود در میدان جنگ، شهرهای فوعه و کفریا را با ده ها خمپاره و موشک هدف قرار دادند که این هجوم موشکی به مجروحیت تعدادی از اهالی این دو شهر منجر شد.

شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا که بیش از ۴۰ هزار شیعه سوری در آن زندگی می کنند، از چهار ماه پیش تاکنون در محاصره گروه های تکفیری قرار گرفته است و این گروه با ممانعت از ورود مواد غذایی، سوخت و دارو به این دو شهر یک بحران انسانی را در شهرهای فوعه و کفریا پدید آوردند.


شهید «عماد علی شحاده»



شهید «عبدالکریم حسن زنوبه»



شهید «علی محمد حاج یوسف تقی»


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اللهم اغفرلهم