يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

ناراحتی فغانی از بی توجهی کفاشیان

چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 434599
در جلسه آموزشی داوران لیگ برتر دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: من در کنار شما خواهم بود و نه می‌خواهم بحث فردین و یا رستم بازی را در بیاورم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جلسه کلاس آموزشی داوران لیگ برتر امروز با حضور ۱۰۰ داور و مسئولان فدراسیون فوتبال آغاز شد. در این جلسه برخی از داوران نسبت به رفتارهایی که با آن‌ها می‌شود معترض بودند از جمله محسن ترکی که نسبت به مسائل به وجود آمده معترض بود.

ترکی معتقد بود که بحث عزت داوران باید افزایش یابد و اگر اینگونه شود داوران حاضرند فی سبیل الله هم کار کنند هم اکنون هزینه درمانی داوران با حقوقی که دریافت می‌کنند تامین نمی شود. وقتی بازیکنی با ماشین ۳۰۰ میلیونی در زمین حاضر می‌شود نسبت به داور نگاه بالا به پایین دارد.

از دیگر موارد مطرح شده از سوی محسن ترکی بحث در اختیار گذاشتن هدست‌ها بود که اسدی اعلام کرد برای ۱۲ ست ۴۸ هزار دلار پرداخت شده است.

ترکی خاطرنشان کرد: ما چیز زیادی نمی‌خواهیم بلکه فقط اعتبار و رشد داوری مدنظرمان است که می‌خواهیم آبروی این قشر در خطر نیفتد.

اسدی در ادامه تاکید کرد که اگر نتواند کاری انجام دهد می‌رود برای دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت برای پست و مقام به فدراسیون نیامده و اگر مسئله‌ای را بیان می‌کند دنبال خواهد کرد.

علیرضا فغانی یکی دیگر از منتقدان به وضعیت داوری کشور بود و اعلام کرد مسئولان قبلی از کیومرث هاشمی گرفته تاکنون همه وعده و وعید دادند و حقیقتا هیچ کدام هم مسائل را انجام نمی‌دهند گوش داوران هم از این وعده‌ها پر است به همین دلیل وقتی کفاشیان حضور داشت کسی صحبت نکرد. اما امیدوارم نگاه شما تاثیرگذارتر باشد. این خیلی خوب است که شما (اسدی) از جمله آدم‌هایی نیستید که با هر خفت و خواری در پستتان بمانید حداقل جایگاه خود را خیلی زود خالی نمی‌کنید.

اسدی در واکنش به این صحبت فغانی تصریح کرد: من نمی‌روم مگر اینکه مرا بیرون بیاندازند اما حاضر هم نیستم در جایی که تحقیر شوم کار کنم.

فغانی در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: کفاشیان در صحبت‌هایی که انجام می دهد اسم تمامی ارگان‌ها را می‌آورد اما از داوری هیچ اسمی نمی‌آورد در یک جلسه هم اصفهانیان در خصوص مسائل مالی داوران صحبت کرد که تاج در واکنش به او گفت ما پول داریم اما پول اضافی نداریم! حالا نمی‌دانم دیگر آقای اصفهانیان چه برخوردی کرده است. اما در هر صورت نگاه به داوری خوب نیست.

اسدی با ذکر خاطره‌ای از مرحوم پرویز بهداری گفت: ما با پرویز بهداری در یک بازی بودیم که برف شدید بود و گفتند در زمین حاضر نشوید اما مرحوم بهداری اعلام کرد اگر قرار است بازیکنان برف بخورند من هم برف می‌خورم. من هم همین جا اعلام می کنم نه رستم و نه فردین هستم اما قول می‌دهم با شماها برف بخورم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *