کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همه بضاعت گفتمان روشنفکری سکولار!

دیهیمی: یا من سیاه‌پوستم یا اوباما ایرانی است!

31 تير 1394 ساعت 12:53

با توجه به چنین فقر اندیشگی در شناخت دنیای سیاست و سیاست مداران می توان به اوباما غبطه خورد که بدون هزینه برخوردار از افسرانی ملتزم الرکاب در بیرون از مرزهای ایالات متحده است!


به گزارش جهان، داریوش سجادی در گوگل پلاس نوشت:
آقای خشایار دیهیمی فرموده اند:
«« اوباما را با بوش مقایسه نمی کنم ، با احمدی نژاد مقایسه می کنم . اوباما بیش از او به فکر مردم ایران است (!!!) اوباما زیر همه ی فشارهایی که می دانیم بر یک رئیس جمهور در امریکا هست هرگز از مسیر عقلانیت و انسانیت منحرف نشد . آدم بزرگی است این مرد. حالا یا من سیاهپوستی امریکایی هستم که اینطور فکر میکنم یا اوباما ایرانی است!»»
بیرون از انتقادات موجه یا ناموجه وارده بر احمدی نژاد و بیرون از نفرت و غیظ قابل فهم موجود از احمدی نژاد، اما در مورد بخش «اوبامای» اظهارات فوق خواستم نقدی بر این مطلب بنویسم اما از شدت نحافت این کلام از صرافت اش افتادم. اما این مانع از ابراز تحیر نیست تا نگویم چنین اظهاراتی نماد و شاخص عمق و همه بضاعت اندیشگی و فهم روشنفکری سکولار ایرانی از دنیای سیاست است!
اوباما به فکر مردم ایران است!!!
اوباما به فکر مردم ایران است!!!!!
اوباما به فکر مردم ایران است!!!!!!!
از طرفی با توجه به چنین فقر اندیشگی در شناخت دنیای سیاست و سیاست مداران می توان به اوباما غبطه خورد که بدون هزینه برخوردار از افسرانی ملتزم الرکاب در بیرون از مرزهای ایالات متحده است!
 
بار دیگر این جمله را بخوانید:
اوباما به فکر مردم ایران است!!!


کد مطلب: 434442

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/434442/دیهیمی-یا-سیاه-پوستم-اوباما-ایرانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com