يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

فعالیت پایداری، ایثارگران و مؤتلفه، آغازی بر وحدت تمام‌عیار اصول‌گرایی است

يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 433991
دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: فعالیت پایداری، ایثارگران و مؤتلفه می‌تواند آغازی بر وحدت تمام‌عیار بین جریان‌ها و طیفهای مختلف اصول‌گرا باشد.
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به برگزاری جلسات وحدت از سوی حزب مؤتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری اظهار داشت: مدتی است که این ۳ تشکل در زمینه ایجاد وحدت و انسجام زحمت می‌کشند و زحمات آنها مایه تقدیر و تشکر است.

وی ادامه داد: ما در جریان فعالیت‌ها و اقدامات حزب مؤتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری هستیم و امیدواریم که ان‌شاءالله فعالیت آنها آغازی بر وحدت تمام‌عیار بین جریان‌ها و طیفهای مختلف اصول‌گرا باشد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی از دیدار این ۳ تشکل با تشکل متبوعش خبر داد و خاطرنشان کرد: جمعیت رهپویان نیز حتماً جلسه‌ای با آنها پیرامون وحدت برگزار خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدرضا
انشاء الله این وحدت اصولی که تاکیداسلام (واعتصموابحبل الله جمیعاولاتفرقوا) وهمچنین بنیانگذارنظام جمهوری اسلامی ایران (ره) که همیشه جزواصلی ترین واژه های سخنرانی های ایشان بودبه نتیجه برسد.