چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۲
۱

مبارزه هنرمندان انقلاب علیه استکبار ادامه دارد

چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 433505
فعالان فرهنگی جبهه انقلاب از مسعود ده نمکی و جواد شمقدری گرفته تا نادر طالب زاده در همایشی آمادگی خود را برای مبارزه با استکبار اعلام کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، جمعی از هنرمندان حوزه انقلاب از جمله فیلمسازان، شاعران و همچنین فعالان فرهنگی جبهه انقلاب دوشنبه ۲۲ تیر ماه در ششمین همایش فعالان فرهنگی کشور حضور یافتند و آمادگی خود را برای مبارزه علیه استکبار نشان دادند.


این مراسم با حضور نادر طالب زاده، وحید جلیلی، محمدعلی رامین، جواد شمقدری، مسعود ده نمکی، جهانگیر الماسی، محمد گلریز، محمد میرزمانی و دیگر فعالان جبهه فرهنگی انقلاب، فیلمسازان، اهالی موسیقی، شعرا، نویسندگان و اصحاب رسانه برگزار شد.


در این همایش بنری نصب شده بود که روی آن بیاناتی از رهبر انقلاب با این مضمون که «خودتان را برای ادامه مبارزه با استکبار آماده کنید. آمریکا اتم مصادیق استکبار است» نوشته شده بود و فعالان حوزه فرهنگ و هنر با عکس گرفتن در مقابل این المان آمادگی خود را برای مبارزه با استکبار اعلام کردند.

مجموعه ای از این تصاویر با عنوان «مبارزه ادامه دارد» منتشر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایول راهش عوض شده!