سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

قدردانی از تیم مذاکره کننده در فضای مجازی

چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۵۰
کد مطلب: 433379
با پایان مذاکرات هسته ای ، موجی وسیعی از پیام ها و پست ها در فضای مجازی به راه افتاد.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،‌ سوت پایان مذاکرات در هتل کوبورگ کاربران را دست به کار کرد و به محض اعلام جمع بندی مذاکرات همگی در فضای مجازی دورهم جمع شدند و با پست های خدا قوت به استقبال تیم هسته ای رفتند.

عکسهای زیادی از اعضای تیم هسته ای در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که با تشکر ها و دعای خیر کاربران همراه هستند.

هنرمندان هم با غنی سازی صفحات مشخص خود به جمع هشتگ های مذاکرات پیوستند و پست های مختلفی در تقدیر از مردان هسته ای منتشر کردند.

احسان خواجه امیری، امیرجعفری، حسام نواب صفوی،اشکان خطیبی، بهنام تشکر،رویا میرعلمی، بهرام رادان، حمید فرخ نژاد و سهراب قاسم خوانی از جلمه کسانی بودند که تلاش مذاکره کنندگان را ستودند.

نرگس محمدی بازیگر سریال «ستایش» زیر تصویر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، نوشت :«خدایا شکرت، ممنون آقای ظریف.»

نیلوفرخوش خلق بازیگر سینما با انتشار عکسی از محمد جواد ظریف در اینستاگرام گفت :کاری به توافق ندارم. ولی در هر حال زحمات این مرد و تیم مذاکره کننده قابل ستایشه. آرزوی موفقیت برای همه کسانی که برای سربلندی مردم تلاش می کنند.

مهراب قاسمخانی نویسنده طنز سینما و تلویزیون هم نوشت: مرسی از آقای ظریف که آدم میتونه افتخار کنه که نماینده و معرف کشورش باشه برخی نمایندگان مجلس هم در صحن مجازی برای اعضای تیم هسته ای پیام تشکر فرستادند.

تب عکسهای سلفی خبرنگاران حاضر در وین هم داغ شده است و تصاویر زیادی از حضورشان مقابل هتل کوبورگ به اشتراک می گذارند.

از خستگی های روزهای پیاپی در وین تا رقابت در ارسال سریع خبر در رسانه های خود که همه برایشان خاطره ای خوش شده است.

البته مثل هر اتاق دیگری، قلم طنز هم در نرم افزارهای پیام رسان موبایلی با جوهر خلاقیت کاربران جان گرفته و جوک ها و کاریکاتورهای هسته ای با حجمی انبوه روانه فضای مجازی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تشكر و قدر داني مي شود از تيم مذاكره كننده و ريئس محترم جمهور و در راس انها مقام معظم رهبري