دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۲
صادق خرازی:

بدون اخذ نظر از مجلس و شورای عالی امنیت ملی نمی‌توان درباره مذاکرات حرف زد

سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 433230
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: بدون نظرخواهی از شورای امنیت و مجلس، نمی‌توان در مورد جمع‌بندی مذاکرات صحبت کرد.
به گزارش جهان، صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و دیپلمات سابق کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: مفاد جمع‌بندی مذاکرات باید به کشور بیاید و هم شورای امنیت ملی آن را بررسی کرده و نظر دهد و هم مقام معظم رهبری باید موافقت کند.

وی ادامه داد: مطمئن هستم که شورای امنیت ملی و مقام معظم رهبری باید روی جمع‌بندی نهایی نظر دهند و بدون نظرخواهی از شورای امنیت و مجلس، نمی‌توان در مورد جمع‌بندی مذاکرات صحبت کرد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به زحمات وزیر امور خارجه تصریح کرد: آقای ظریف شخصیت بسیار مقاوم و خوبی است و تاکنون توانسته به خوبی مقاومت کند و با مقاومت خود تلاشی را برای کشور ثبت و ضبط کند؛ لذا باید منتظر ماند و دید که کارنامه‌ای که به کشور می‌آورند، چیست.

خرازی درباره سنگ اندازی‌های آمریکا در طول مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: این‌ها بازی سیاسی آمریکایی‌هاست و در بازی دیپلماسی همیشه این مانورها وجود دارد.

وی یادآور شد: اگر طرف مقابل بتواند مانور طرف را بخواند، جنگ ذهن‌هاست و در این جنگ اگر بتوان ذهن خوانی کرد، می‌تواند موفق باشد.

دیپلمات سابق کشور تصریح کرد: مذاکره کنندگان ما ذهن طرف مقابل را خیلی خوب خواندند و دیدند که طرف می‌خواهد زیاده‌خواهی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


SAABER
United States
دستور وزیر کشور برای برپایی جشن‌مذاکرات
به گزارش صابرنیوز به نقل از پایگاه 598، رحمانی فضلی در پست اینستاگرام خود نوشت: به همه استانداری‌ها اعلام کرده‌ایم که زمینه حضور مردم برای جشن هسته‌ای را فراهم کنند.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
ک.م
سلام

خدا پدر آدم های چیز فهم را بیامرزد.

لطفا بفرمائید ذوق زدگی وزیر کشور و وزیر ارتباطات که کاسه های داغتر از وزارت خارجه هستند اگر سیاسی بازی نیست, چه هست؟