جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۲
۶

پیرمرد صد ساله پدر شد +عکس

دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب: 433116
پیرمردی که بعد از حدود ۱۰۱ سال دوباره دارای فرزند شد و مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، به گفته روابط عمومی شبکه بهداشت درمان سردشت پیرمرد روستایی بعد از ۱۰۱ سال زندگی دوباره پدر شد. بر اساس این گزارش، خضر خضری پیرمرد ۱۰۱ ساله اهل و ساکن روستای احمد بریو از توابع بخش وزینه سردشت بعد از یک قرن زندگی هفتمین فرزندش در بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت بدنیا آمد. خبر تولد نوزاد پسر با وزن سه کیلو و ۹۰۰ گرم موجب خوشحالی پیرمرد شد و شکرانه خدا را برای تولد هفتمین فرزندش بجا آورد و از پرسنل بیمارستان تشکر کرد.


خضر خضری طبق شناسنامه ۱۰۱ سال سن دارد ولی به گفته خودش سن ثبت شده در شناسنامه ۱۰ سال بیشتر از سن واقعیش است. همسر مام خضر ۴۰ سال سن دارد. وی در سن ۶۰ سالگی ازدواج کرده و تنها این همسر را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همسر مام خضر ۴۰ سال سن دارد. وی در سن ۶۰ سالگی ازدواج کرده و تنها این همسر را دارد. خضر خضری طبق شناسنامه ۱۰۱ سال سن دارد ولی به گفته خودش سن ثبت شده در شناسنامه ۱۰ سال بیشتر از سن واقعیش است. یعنی در 60 سالگی با دختر 10 ساله ازدواج کرده است. مگه میشه مگه داریم؟؟؟؟؟؟؟؟
نیما راسخ
این سن و سالهای پیرمردها و پیرزنهای هموطن که گهگاه در مطبوعات اعجاب انگیز می شود اصلا واقعیت ندارد.در خانواده ی ما هم دایی مادرم ادعا می کرد 120 ساله است و اطرافیان نزدیکش هم جهت تفاخر صحه می گذاشتند اما وقتی بنده با مدارک و اسناد موجود تحقیق کردم دیدم ایشان بیش از 95 سال نداردو آن اضافات سن و سال واقعیت نداشت.
این پیرمرد با عکسی که اینجاست حداکثر زور بزنه 70 بیشتر ندارد
یعنی چی این اخبار
کجا این چهره 101 سال نشان می دهد
مگه داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین
با این حساب 90 سال هم ندارد زیرا همسرش اگر چهل سال دارد و او 60سالگی ازدواج کرده یعنی 40 سال پیش اگر 101 سال باشد و 30سال پیش اگر 90 ساله است یعنی با نوزاد یکروزه ازدواج کرده است؟
...
مگه میشه مگه داریم
هما
یعنی نقش پدری او در داشتن این فرزند فقط به اندازه ناقل ژن بوده ؟کاری که یک ا... هم می کنه؟کجاش افتخار داره