جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
وزیر نیرو عنوان کرد:

شرایط تامین آب بحرانی شد

يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب: 432926
وزیر نیرو با تاکید بر خشکسالی‌های متوالی، گفت: هم اکنون در شرایط سخت و بحرانی آبی قرار داریم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حمید چيت‌ چيان اظهارداشت: توسعه شبكه‌ها و تاسيسات آب و فاضلاب در كشور علاوه بر افزايش ضريب بهداشت و سلامت جامعه، باعث پيشگيري از آلوده شدن آب سفره‌هاي زيرزميني و سطحي شده و از پساب حاصل از تصفیه فاضلاب‌ها می‌توان در بخش‌های کشاورزی و صنعت استفاده کرد.

وزیر نیرو با تاکید بر توسعه شبكه‌هاي بهداشتي فاضلاب در ساير شهرها گفت: استان مرکزی در توسعه و اجرای طرح‌های فاضلاب در شاخص کشوری پیشرو است.

وی با اشاره به وضعیت بارندگی و خشکسالی‌های پی در پی طی سال‌های گذشته تصریح کرد: کشور ما در حال حاضر از نظر مسائل آبی در شرایط سخت و بحرانی قرار گرفته است و تمام تلاش مسئولان در این حوزه تامین و توزیع آب سالم و بهداشتی برای هموطنان به بهترین وجه است.

چیت چیان با اشاره به برگزاری مناقصه اجرای طرح آبرسانی به شهر ساوه از سد کوچری، تصریح کرد: این طرح از طریق فاینانس خارجی اجرا خواهد شد و با اجرای آن آبی با کیفیت مطلوب به شبکه آبرسانی شهر ساوه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *