چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۳

انتقاد زائری از بی‌اخلاقی برخی روزنامه ها

يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب: 432920
حجت‌الاسلام زائری با انتقاد از رفتار برخی رسانه‌ها تصریح کرد در روزنامه‌هایی چون آفتاب، آرمان، قانون و ... مطلبی نمی‌نویسد.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:
مدتهاست برخی روزنامه ها مطالبی از سایت و صفحه اینستاگرام و فیسبوک من برمی دارند و بدون ذکر منبع منتشر می کنند، از تعهد که خبری نیست و اخلاق حرفه ای هم که اهمیت ندارد ! که حداقل ذکر کنند مطلب را از جایی برداشته اند، من هم فرصت و حوصله پیگیری و مکاتبه و شکایت و دردسر ندارم و اعتنایی نمی کنم اما به دلیل پرسشها و گلایه های مکرر برخی دوستان و سوء تفاهم های به وجود آمده لازم است صراحتا اعلام کنم اینجانب در روزنامه هایی چون آفتاب امروز ، آرمان ، قانون و ... چیزی نمی نویسم و فقط روزهای شنبه در روزنامه خراسان یک ستون هفتگی ثابت دارم ، گاهی هم برای برخی نشریات معتبر و محترم دیگر به صورت موردی مطلبی می نویسم.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000432/nf00432920-1.jpg

عکس بالا یکی از همین موارد است که تیتر متناسب ! هم برایش انتخاب کرده اند و مطلب را طوری منتشر کرده اند که خواننده گمان می کند من نویسنده روزنامه آفتاب یزد هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هرچند که جناب آقای زائری برای این روزنامه ها مطلب نمی نویسند ولی ایشان کمی تأمل کنند که چه مواضعی داشته اند که روزنامه هایی مثل قانون و آرمان و ... صحبتهای ایشان را نقل میکنند و در ستون خود مینویسند!
فرشاد
حاجی اقا مطالب شما فقط به درد حاشیه سازی میخوره نه چیز دیگری
Iran, Islamic Republic of
اي بابا بازم