چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۱

تاکید پارلمان اروپا بر توقف حملات سعودی‌ها

يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 432799
پارلمان اروپا بر ضرورت توقف همه حملات نظامی در یمن در اسرع وقت و ارائه حمایت ها و کمک های لازم به ملت یمن تاکید کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از سبأ نت خبر داد، پارلمان اروپا با صدور بیانیه ای حملات هوایی توسط عربستان علیه یمن و محاصره دریایی و زمینی این کشور را که باعث به وجود آمدن بستر مناسب برای رشد گروهک های تروریستی القاعده و داعش شده، محکوم کرد.

پارلمان اروپا در بیانیه خود از تمام طرف های یمنی، کنار گذاشتن اختلافات از طریق گفتگو و دوری از خشونت را خواستار شد و از تمام طرف هی خارجی خواست در یمن نقش مثبت ایفا کنند.

پارلمان اروپا همچنین بر هدف قرار ندادن آثار باستانی یمن و ضرورت حفاظت از آنها تاکید کرد. این بیانیه همچنین حملات تروریستی گروهک داعش به مساجد صنعا و صعده را که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها نفر شد محکوم کرد.

خبر دیگر اینکه جنگنده های عربستان در ادامه نقض آتش بس انسانی که از شب گذشته اجرایی شده است، استان های مختلف یمن را بمباران کردند که این حملات منجر به شهادت ۱۲ شهروند یمنی از جمله دو کودک شد.

این در حالی است که رژیم آل سعود در ادامه تلاش بیهوده برای تسلیم شدن ملت یمن بیمارستان ها را نیز بمباران کرده است. عربستان برای فرونشاندن آتش خشم و کینه خود به جنایت کشتار جمعی زنان و کودکان یمنی که در تاریخ این کشور بی سابقه است ادامه می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدازیروزبرکنه آل سعود ظلم پایدارنیست