شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱

کمالوندی: موضوعات زیادی باقی نمانده

جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 432523
سخنگوی سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: فکر نمی کنم موضوعات زیادی در مذاکرات باقی مانده باشد و در موضوع هسته‌ای بسیاری از مسائل با طرف های مقابل حل شد.
به گزارش جهان،بهروز کمالوندی در گفت‌وگو با ایسنا و در حاشیه مراسم سومین روز درگذشت مادر همسر معاون وزیر خارجه و عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت:‌ مذاکرات تا کنون روند مثبتی داشته و پیش رفته است و آژانس نیز در همین مسیر بوده و ما نیز بر روی خطوط قرمز تاکید درایم و آن را به شدت حفظ می کنیم و در مسیر گفت‌وگوها نیز به این چارچوب معتقدیم .

وی افزود: موضوعات فنی، بر موضوعات سیاسی و موضوعات سیاسی بر موضوعات فنی در مذاکرات هسته‌ای تاثیرگذار است و ما این دو موضوع را در کنار هم پیش می بریم.

وی ادامه داد: برخی مسائل مربوط به گذشته است که به سمت جلو حرکت می‌کند و برخی مسائل نیز مسائل فنی جدیدی است که در حال پیشرفت است و اگر به چارچوب مورد نظر طرفین برسیم می توانیم بر روی آن‌ها توافق کنیم.

وی با اشاره به سفر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران گفت: سفرآمانو به تهران برای رسیدن به یک چارچوب کلی در مورد مسائل فنی بود و همه خواسته های طرفین نیز در آن مطرح شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این خودی ها نابودمان نکنند امریکا و دیگران هیچ غلطی نمی تونند بکنند
الحق و الانصاف از ماست که برماست
ایشون توی این موقعیت غصه چی رو می خوره؟ امریکا می خواد سر به تن ما نباشه آقا نشسته چرتکه می ندازه چقدر به توافق مونده؟جل الخالق