کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشبیه مدیران یک روزنامه به «ابن ملجم» از سوی معاون اجرایی

16 تير 1394 ساعت 14:14

معاون اجرایی رییس جمهور در جدید ترین پست اینستاگرام خود به انتقاد از مطلب یک روزنامه پرداخت.


به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس یکی از روزنامه های صبح به انتقاد از مطالب مندرج در آن پرداخت.

 

وی در این پست خود نوشت: خيانت به جيب مردم فقط بدليل سياست ورزى عارى از اسلام. ايا شما باور ميكنيد مسئولان يك روزنامه يا مجله ى مدعى، از " اثر عامل روانى در گسترش انتظارات تورمى " چيزى ندانند ؟! قطعاً پاسخ منفى است.

آنها بخوبى به عواقب اين كار سخيفشان كه افزايش سطح عمومى قيمتهاست آگاهند. اما به قيمت خيانت به جيب مردم به تخريب دولتى كه مخالف آن هستند مى پردازند، و از اين كار، كه ناجوانمردى در حق مردم است، دست بر نمي دارند. زيرا ظاهراً معتقدند هدف وسيله را توجيه مى كند. لذا هر روز راست و دروغ تيترهاى صفحه اولشان را به اعلام گرانى قيمت كالا و خدمات اختصاص مى دهند.

لابد در ماه رمضان با كاهش قدرت خريد مردم ، كه با اين اخبار حتماًً چنين خواهد شد، ميخواهند حسنه جمع كنند و به بهشت بروند. ابن ملجم مرادى ملعون هم ظاهراًً چنين وانمود ميكرد.

به گزارش جهان، انتقاد شریعتمداری از انتشار این خبر در روزنامه مذکور در حالی است که هفته گذشته مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تولیدکنندگان فرآورده های لبنی با اشاره به اینکه کارخانجات مجوز افزایش ۱۰ درصدی شیر، ماست و پنیر را از امروز گرفتند، اعلام کرده بود: از ۱۲ خردادماه کارخانجات باید شیرخام را ۱۴۴۰ از دامدار خریداری کنند.

دولت مجوز گران شدن ۱۰ درصدی لبنیات را داد


کد مطلب: 432084

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/432084/تشبیه-مدیران-یک-روزنامه-ابن-ملجم-سوی-معاون-اجرایی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com