يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

تکلیف بنزین وارداتی روشن می شود

دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 430602
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش‌هایی که وزارت نفت و سازمان بازرسی و دیوان محاسبات ارائه دادند همه محموله‌های وارداتی دارای استاندارد یورو ٤ هستند.
به گزارش جهان، علی مروی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص کیفیت بنزین وارداتی اظهار داشت: بنزین وارداتی هیچ‌گونه مشکلی ندارد و حرف‌وحدیث‌هایی در خصوص آلوده بودن آن زده می‌شود را رد می‌کنم.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون بنزین وارداتی مطابق با استاندارهای یور ۴ است.

مروی در خصوص جزییات جلسه اخیر کمیسیون انرژی در خصوص بررسی محموله‌های وارداتی بنزین تاکید کرد: بر اساس گزارش‌هایی که وزارت نفت و سازمان بازرسی و دیوان محاسبات ارائه دادند همه محموله‌های وارداتی دارای استاندارد یورو ٤ هستند.

وی خاطرنشان کرد: به زودی اسناد و مدارک آن به کمیسیون ارائه خواهد شد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود: از تیرماه پارسال (٩٣) واردات محموله‌های بنزین بر اساس استاندارد یورو ٤ انجام‌شده است و در این میان ٢ محموله استاندارد لازم را کسب نکرده بود که آن‌ها نیز مرجوع شدند.

مروی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌ها، میزان واردات بنزین حدود ٦ میلیون لیتر در روز است و حدود ١٩ میلیون لیتر بنزین یورو ٤ نیز در داخل کشور تولید می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *