پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

تولید نرم افزار «۷۲ بهشتی» برای تلفن همراه

شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 430160
نرم افزار «۷۲ بهشتی» با موضوع حادثه شهادت ۷۲ نفر مسؤولان نظام در ساختمان حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰ توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ویژه گوشی های هوشمند تلفن همراه تولید شد.
به گزارش جهان، به مناسبت سی و چهارمین سالگرد شهدای هفتم تیر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جهت تبیین حادثه هفتم تیر اقدام به تولید و ساخت نرم افزار ۷۲ بهشتی جهت استفاده در تلفن های همراه شهروندان نموده است.

این نرم افزار شامل بخش های زیر است:

آخرین جلسه: در این بخش مخاطب با چگونگی ماجرای انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و همچنین پیام حضرت امام خمینی(قدس سره) و رهبر معظم انقلاب در این خصوص آشنا می شوند.

دوزخیان رو در روی بهشت: در این بخش به معرفی اجمالی علل و عاملان این حادثه می پردازد.

۷۲ تن: در این بخش مخاطبین با اسامی و زندگی نامه شهدای والا مقام حادثه هفتم تیر آشنا می شوند.

در نگاه دیگران: این بخش شامل دیدگاه های حضرت امام خمینی(قدس سره) و رهبر معظم انقلاب و آیت الله مشکینی(ره) و همسر و خواهر شهید بهشتی در خصوص شخصیت شهید مظلوم بهشتی و برخی از شهدای هفتم تیر می باشد.

نماد مظلومیت و مقاومت: این بخش به طور مفصل تر به زندگینامه ،وصیتنامه و مطالبی در مورد شهید مظلوم آیت الله بهشتی می پردازد.

علاقه مندان می توانند این نرم افزار را به صورت رایگان از در گاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به نشانی www.ccoip.ir دریافت نمایند .

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام
توی سایتشون فقط عنوان لینکو گذاشتن، خبری از اصل نرم افزار نیست!!! البته سازمان تبلیغات دیگه... از بی نظمی اونا بیش از این انتظار نمی ره...