شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

زمان نمایشگاه قرآن کریم کاهش یافت

چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 429747
با توجه به اینکه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در تهران امروز گشایش می یابد، کاهش زمان برگزاری این نمایشگاه موضوع نخستین گزارش پیک بامدادی رادیو ایران بود.
به گزارش جهان به نقل از صدا و سیما، امیر شاهی مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی قرآن درباره علت کاهش زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می گوید: این تصمیم بر اساس نظرسنجی علمی سال گذشته است که از مراجعان و غرفه داران صورت گرفته است.

هر چند مردم به ویژه کودکان از مسابقات و کیفیت برگزاری نمایشگاه قرآن در سال گذشته ابراز رضایت می کردند.

غرفه داران نیز با بیان اینکه نمایشگاه قرآن برای فراهم آمدن امکان حضور علاقه مندان شهرستانی، باید یک هفته تا پنج روز پیش از ماه مبارک رمضان آغاز می شد، می گویند: امسال ابتدا اول ماه رمضان و بعد هفتم ماه رمضان زمان آغاز نمایشگاه اعلام شد اما اکنون نیز بسیاری از زمینه ها فراهم نشده است.

غرفه داران معتقدند: تغییر محل برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و کاهش زمان برگزاری نشانه کم مهری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی ناشران و همکاران و در مجموع بی مهری به قرآن کریم است.

برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به مدت دو هفته در باغ موزه دفاع مقدس در شرایطی است که برخی از موسسات و تشکل های مردمی رمضان امسال نمایشگاه قرآنی دیگری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)برگزار کرده اند که به سبب دسترسی مناسب با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *