شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
«از شایعه تا واقعیت»

تلاش برای تخریب شخصیت مسئولان نظام

چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 429703
در تازه‌ترین اقدام معاندان جمهوری اسلامی جملاتی منتسب به مسئولان کشور با هدف تخریب چهره‌های موجه نظام در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.



در تازه‌ترین اقدام معاندان جمهوری اسلامی جملات و عکس‌نوشته‌هایی حاوی جملات منتسب به مسئولان کشور با هدف تخریب چهره‌های موجه نظام به صورت سازمان یافته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در ادامه بخشی از عکس نوشت‌های منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

معاندان جمهوری اسلامی ایران با هدف تخریب اسلام ناب محمدی (ص) این فتواهای خودساخته‌ را که بیشتر به فتواهای علمای وهابی شباهت دارد و با عقل هر انسان آزاده‌ای در تضاد است را به مسئولان جمهوری اسلامی ایران منتسب می‌کنند.

انتساب جملاتی اینچنینی به مسئولان جمهوری اسلامی ایران را می‌توان پروژه‌ای در راستای اهداف این‌ گروه‌های معلوم‌الحال دانست که اغلب با شکست مواجه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *