شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

درخواست ضد ایرانی نتانیاهو از یهودیان خارج‌

سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 429522
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه‌ای با رهبران یهودی خارج از سرزمین‌های اشغالی از آنها خواست تا درباره توافق هسته‌ای ایران سکوت نکرده و در کشورهای خود با آن مخالفت کنند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از جروزالم پست خبر داد، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (دوشنبه) در نشستی با رهبران یهودی خارج از سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد که توافق هسته‌ای درحال انعقاد میان ایران و قدرت‌های جهانی یک اشتباه تاریخی است.

نتانیاهو در این جلسه مدعی شد: ایران که تهاجمی‌ترین کشور در دنیا به شمار می‌رود در صورت امضاء توافق هسته‌ای و دستیابی به ۱۵۰ میلیارد دلار پول بلوکه شده خود از آن برای تسلیح گروه‌های تروریستی استفاده خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: چه کسی می‌داند با آن پول چه اتفاقاتی خواهد افتاد. عواقب توافق ایران تهدیدی غیرمتعارف نخواهد بود بلکه به شکلی کاملا متعارف تهدیدی علیه اسرائیل، یمن و دیگر کشورهای منطقه به شمار خواهد رفت. تهدید شماره ۱ برای اسرائیل و مردم یهود دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است و درحال حاضر در برهه تاریخی قرار داریم. مذاکره کنند‌ه‌گان در مورد توافقی بحث می‌کنند که تهدیدی برای موجودیت اسرائیل است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به شرکت کنندگان در این جلسه گفت: بگذارید صدایتان در کشورهایی که زندگی می‌کنید شنیده شود. وقتی با تهدیدی مشخص مواجه می‌شوید،طوری رفتار نکنید که اتفاقی نیفتاده است. به خاطر خدا سکوت نکنید.

وی همچنین اعزام یک کشتی امداد به مقصد غزه و حمایت یکی از اعضای عرب زبان کنست برای پیوستن به این کشتی مورد انتقاد قرار داد و آن را "تقلیدی مسخره از عدالت" نامید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *