جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

معرفی برترين هاي واليبال جهاني

سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 429503
برترین های لیگ جهانی والیبال (پایان هفته چهارم) در دسته اول مشخص شدند.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر از پایگاه اختصاصی مسابقات ، در جدول امتیاز آورین ترین بازیکنان در پایان هفته سوم بارتوژ کورک از لهستان با ۱۷۵ امتیاز در صدر است و شهرام محمودی از ایران با ۱۱۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

- در جدول بهترین اسپوکرها ریکاردو لوکارلی از برزیل با ۵۵.۳۲ درصد موفقیت در رده نخست قرار گرفت و شهرام محمودی از ایران با ۵۲.۶۰ امتیاز چهارم است.
- در رده بندی بهترین دفاع روی تور ، سید محمد موسوی عراقی با میانگین ۰.۸۷ در ست صدرنشین ماند و مکسول هولت از آمریکا با میانگین ۰.۷۳ در ست دوم است.
- در جدول بهترین سرویس میکاه کریستینسن از آمریکا با میانگین۰.۵۸ در هر ست صدرنشین ماند و از ایران در میان ۱۰ سرویس زن برتر نامی به چشم نمی خورد.
- در جدول بهترین پاسورها میکاه کریستینسن از آمریکا با میانگین ۷.۵۴ پاس موفق در هر ست در صدر است و میرسعید معروف از ایران با میانگین ۵.۶۴ پاس به رده دوم صعود کرد.
- در جدول بهترین دریافت ماتئو اندرسون از آمریکا با ۶۱.۷۲ درصد در صدر است و در میان ۵ بازیکن برتر در این بخش نامی از بازیکنان ایران به چشم نمی خورد.
- در جدول بهترین ساعد نیز اریک شوجی از آمریکا با ۲.۶۲ میانگین در هر ست در صدر قرار گرفت و بازیکنان ایرانی در میان ۵ بازیکن برتر قرار ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *