يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۴۷
۱۹۱
یک بیانیه و این‌همه تناقض؛

چرا به خودتان می‌گیرید؟!/ به جای حمله به تشییع‌کنندگان شهدا، راه شهیدان را ادامه دهید

پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب: 428636
رسانه های زنجیره ای به حضور گسترده و معنادار مردم در مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهدای غواص با عصبانیت واکنش نشان داده و تلاش کردند این حادثه تاریخی را به حاشیه ببرند.
به گزارش جهان، در حالی که جمعیت شرکت کننده در مراسم تشییع شهدای غواص خواستار ادامه راه این شهدا و عمل به پیام شهادت مظلومانه آنان مبنی بر تسلیم ناپذیری در مقابل دشمنان شده بودند، رسانه های حامی دولت تلاش کردند شعارها و دست نوشته های انقلابی مردم را در این مراسم زیر سئوال ببرند.

گرچه انتظار می رفت که رسانه های مذکور و همچنین دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای با تاسی از پیام های انقلابی شرکت کنندگان در تشییع پیکر شهدا، پیام این مراسم باشکوه را درک کنند اما با فرافکنی و متهم کردن مردم، راه فرار از پاسخگویی را انتخاب کردند. اعتراض این رسانه ها به دست نوشته ها، شعارها و نیز سخنان سخنرانان مراسم تشییع شهداست. آنها شرکت کنندگان را متهم می کنند که این مراسم را تبدیل به میتینگ سیاسی کرده اند در حالی که به گواهی شاهدان عینی، ایستادگی در مقابل دشمنان و باج ندادن به آنها و تسلیم ناپذری و نبرد با دشمنان شعار اکثریت قریب به اتفاق بدرقه کنندگان شهدا بوده است. با این حال مشخص نیست که چرا "دولت‌دوستان" شعارهای ضداستکباری را به خود گرفته اند و خود را مخاطب شعارهایی همچون «هیهات من الذله»، «مرگ بر آمریکا»، «آب خوردن ما وابسته به سلام بر حسین است نه تحریم ها»، «تا آخر ایستاده ایم»، «خون شهیدان ما قابل اکسید نیست»، «در منطق شهادت تحریم حرف مفت است»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا»، «عزت قابل مذاکره نیست حتی اگر دستهای ما بسته باشد»، «لب تشنه جان دهیم سازش نمی کنیم»، «این سند جنایت کدخداست» و صدها شعار انقلابی و خط امامی دیگر می پندارند.


عصبانیت روزنامه های زنجیره ای از شعارهای انقلابی مردم در تشییع پیکر شهدای غواص

براستی اگر اینها خود را در خط امام می دانند و مدعی هستند که در مقابل دشمنان کوتاه نیامده اند، چرا از این شعارها برافروخته شده اند؟ چرا بدون اشاره و بیان عبارت مورد نظر در مورد همه شعارها حکم کلی می دهند؟ چرا خود را مخاطب شعارهای ضدآمریکایی مردم می دانند؟ آیا بدرقه کنندگان اقدام اشتباهی کرده اند که بیانات امام و رهبری را به دست گرفته و فریاد زده اند؟ آیا اشتباه کرده اند که بر سر آمریکا فریاد زده اند و ماهیت قاتلان اصلی شهدای مظلوم غواص را افشا کرده اند؟ آیا خلاف کرده اند که از مذاکره کنندگان و دولت خواسته اند که تحریم نهراسند و همه چیز را به تحریم گره نزنند و عزت ملی را با هیچ چیز معامله نکنند؟










در این میان انتشار بیانیه ای مجهول منسوب به خانواده شهدا در رسانه های دولتی با تناقض هایی روبرو بوده است. این بیانیه که در اعتراض به آنچه -محکومیت سوءاستفاده از مراسم تشییع پیکر شهدای غواص- خوانده شده، نوشته شده، در رسانه های مختلف دولتی دارای تعداد امضاهای متنوعی بوده است بطوری که خبرگزاری دولتی ایرنا تعداد امضاکنندگان آن را 175 نفر، خبرگزاری ایلنا 140 نفر و سایت انتخاب 110 نفر اعلام کرده است. این تناقض خود به خوبی گویای محتوا و امضاکنندگان آن بیانیه نیز است.


به نظر می رسد که بهتر است اتاق فکر رسانه ای سازش‌کاران در صدور بیانیه ها و تعداد امضاکنندگان آن دقت بیشتری کند تا بیانیه‌سازی‌های آنها رو نشود و نیز بهتر است خبرگزاری دولتی ایرنا و خبرگزاری کارگری ایلنا (که حاضر نشده بود مراسم مذکور را پوشش صحیحی بدهد) به جای تبدیل شدن به تریبون افراطیون، مشکلات و دغدغه های مردم و کارگران را منعکس کنند.

باید این نکته را نیز به افراطیون متذکر شد که اگر واقعاً دلسوز خانواده شهدا هستند، یک نظرخواهی از خانواده های همه شهدای سراسر کشور در مورد عملکرد دو ساله دولت بویژه در حوزه هسته ای کنند تا مشخص شود که خانواده شهدا چقدر با سیاست های دولت همراهی دارند و به چه میزان مخالف شعارهای مردمی مراسم تشییع هستند.

آیا بهتر نیست که به جای سوء استفاده از خانواده شهدا و همراه کردن شهدا با خود، خود را با شهدا همراه کنیم و از پندهای دلسوزانه دلسوزان برآشفته نشویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
دقیقا مثل کشته سازیهای الکی فتنه گران با روشهای نخ نما شده میخواهند راه شهیدان را تحریف کنند
اقایان بسیار پررو تشریف دارند و صبر ملت هم اندازه ای دارد ا
نونت آجر شده؟؟؟
Romania
از آنجایی که اصلاح طلبان دیکتاتور بالذات هستند ُ بنابراین مادام الدیکتاتور هم هستند .

دیکتاتور راحت دروغ می گوید ُ راحت تهمت می زند ُ راحت تخریب می کند ُ راحت سانسور می کند ُ راحت مردم را فریب می دهد ُ راحت مخالفانش را داعشی گونه سرکوب می کند و ده هاراحت دیگر که دست دیکتاتور را برای انجام هر عمل زشتی و گفتن هر حرف ناحقی باز می گذارد .
ایرانی فدایی علی(ع)
بهترین جواب برا این افراطیون اینه که اگر شهدا نظراتشون با شما افساد طلبا یکی بود،خوب به جای مقاومت،مذاکره میکردند با شیطان!!! چرا جونشونو بدن،عزتشونو میدادن،بعدشم راحت میگفتن،بزرگترین توافق قرن انجام شد!!!!!!!!!!!
Romania
مخالفین اصلاح طلب ها نیز همین ویژگی ها رو دارن!!
ضد اصلاح طلب
ننگ بر اصلاح طلبان افراطی که در سال 88 مملکت اسلامیمان را در معرض شدیدترین تهدید قرار دادند....
یعنی چی نونت اجر شد ؟ دولت که دولت وزرا میلیارد ی نون ما همون که بود هست البته یه شیب ملایم بهش خورده
منتق و جواب که نباشه همین میشه دیگه
یاد پارتی که به اسم نماز جمعه برگزار کردید بخیر واقعا با اخلاص و در تاریخ بی نظیر بود
شمارو چه به شهدا اخه
نون و آب ما مثل شما تو چنگال آمریکا نیست!
فکر و ذکرتان "نون" است دنیا و آخرتتان نون (شکم و ...) است اگر یک ذره از " نون" فاصله بگیرید شاید چشمایتان حقایق راببیند .
تقصیری نداری به جز نون و آب و... چیزی دیگه ای نمیشناسی ظاهرا!
آره انگار نون ملت آجر شده اما از بدبیاری خورده تو سر تو!
تا ....مثل تو وجود دارند باید هم یک مشت افساد طلب مملکت رو بفروشند
کی میخوان به خودشون بیان این غربزده ها؟
بی سواد
والله من که بی سوادم ولی توبگو: الان.شرایط ما از شعب ابي طالب بدتره یا نعوذبالله آقای ظریف و روحانی از پیامبر ص بیشتر می فهمند؟ من که نفهم تو بگو. اگه پیامبر تو شعب ابی طالب مثل ر... فکر می کرد الان کلمه اسلام به گوش ما خورده بود.
امضا: بی سواد
مرگ فتنه گر
سیاست ما عین دیانت ماست اصلا شهدا سیاسی بودند برای سیاست رفتند.
Romania
اصلاح طلبان دیکتاتور و... به مردم و شهدا اعتراض دارند . مردم هیچ وقت جایگاهی نزدشان نداشته ُ شهدا هم که دیگر رفته اند و نیستند ُ می خواهند اینطور الغاء کنند ُ در باره شهدای زنده .
اصلاح طلبان دیکتاتور و......هستند و مردم را به هیچ میگیرند اما شهدا نرفته اند آنها مانده اند وهستند و ما رفته ایم و میرویم ونیست و نابود خواهیم شد
United States
غواصان شهید در روز تشییع جنازه دست بسته تر از زمان شهادت بودند با سو استفاده سیاسی و جناحی که از خون انان صورت گرفت
عجب!!! پس تشکر رهبری از شهدا و مردم به خاطر دستان بسته تر بود؟!!!!!!!!!!!
اصغری
United States
اگر دلواپسان قصد متینگ داشتند چرا اینکار را مستقلا انجام ندادند چرا مراسم شهدا را به انحراف کشاندند
اصغری جان! بیدار شو!

آنهایی که بهشان میگویی دلواپس، همان مردمند
و چیزی که اسمش را میتینگ می گذاری،
فریاد هیهات منا الذلة شهدای دلواپس تر از ما بود
که بعد از 30 سال
از حنجره پر از خاک و استخوانهای شکسته شان
در میان صدای مردم، طنین انداز شد
Iran, Islamic Republic of
چرا خود را مصداق حرف مردم می دانند ، مردم خواسته شهدا که استقامت و مبارزه در راه دین با دشمنان را فریاد زدند مگر دولت آمریکاست مردم مرگ بر آمریکا گفتند حالت مرگ بر منافق می گفتند به بعضی ها نزدیک بود
... ميفهمى چى دارى ميگى ؟! تهمت ك حناق نيس والا...
از اوبامای با ادب! خواهشمندم چکمه هایش را به اصلاح طالبان تقدیم کند تا ساعتی یبار رایگان واکس زده شود
چراااا؟؟
United States
شما چرا به خودتان میگیرید وقتی میگوینند از خون شهید سو استفاده نکنید
ما مرگ بر آمریکا میگیم و شما ازین شعار منزجرید!چون از ذاتتون با خبرید!حالا به نظرتون به عنوان حافظان منافع شیطان بزرگ حتی اگر ادعای تجلیل از شهدایی که در قتلشون شریکید داشته باشید و مرتب به افرادی که منافع آمریکا رو به خطر انداختن انگ بزنید اون افراد باید ابراز ناراحتی کنند؟!
در شریعت اسلام همراهی در ظلم حتی به قدر رضایت از حیات ظالم ، شراکت در ظلم محسوب میشه .خدمت به ادامه حیات ظالم و تامین منافش که دیگه ...!!
از همه كامنت ها معلومه كه دوستان از اين بيانيه خانواده هاى شهداء بسيار يكه خوردند و انتظارشو نداشتند. اون هم با اين تعداد وسيع امضاء !! به جاى عصبانيت و گريبان ديگران رو گرفتن ، كمى ديده فرو بريد به گريبان خويش و در افكارتون و نحوه پيروى كردنتون از شهداء تجديد نظر كنيد. واقعا اگر اين نوع رفتارها براى دفاع از شهداء ، صحيح بود اين تعداد از خانواده هاى همون شهداء ، محكومش ميكردند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و قاطبه ملت هم از سوءاستفاده از شهداء ابراز انزجار كردند.
شعارهای پلاکاردها خوب بود
اما سخنران انصافا حرفهای غیرمودبانه زد.
الحق و الانصاف با منش روشن حضرت آقا و شعار امسالش در تضاد بود.
از دیگر تعارض های رفتار ما ولایتی ها با منش آقا اینه که ما باید یاد بگیریم که مخالفت با قانون در حکومت اسلامی شرعا حرام است. فرقی نمیکنه که رییس جمهور از جناح منه یا جناح مخالف. به هر حال تجمع غیر قانونی حرام است. با توجیه هم درست نمیشه
بله ! تجمع غیر قانونی؟؟!!!!! البته شهدا هم غیرقانوانی رفته بودند و باید محاکمه . مجازات شوند ! جلل الخالق از این همه لئامت یا نفهمی و .......
منظور ايشون يقينا ، تجمعات بدون مجوزى ست كه على رغم مخالفت شوراى عالى امنيت ملى ، توسط عده اى معدود از مخالفان دولت ، برگزار شده كه بله ، همانطورى ك در سال ٨٨ تجمع اعتراضى ملت رو خلاف قانون خوانديد ، اين تجمعات هم بدون مجوز و خلاف قانون اند !! يك بام و دو هوا كه نميشه كه آخه ! قانون فقط برا مخالف من بايد اعمال بشه !!!! من از قانون مستثنى هستم و هر كارى دوست داشته باشم انجام ميدم و اون كار عين قانونه !!!! خجالت نكشيد بگيد نظراتونو خب !!!!
یکی از اون حرفای غیرمؤدبانه رو میفرمایید؟؟
احسنت احسنت. بابا يه ذره مثل ايشون انصاف داشته باشين !!! فريادهاتون رو سر ملت تو سال ٨٨ يادتون رفته؟؟!! كه چرا تجمع غير قانونى برگزار ميكنيد !!! حالا كه نوبت به شما رسيد همه اينگونه اقدامات عليه دولت قانونى جمهورى اسلامى ، اسمش ميشه انتقاد و دلسوزى و نه تخريب!!! يادتونه چقدر افراد رو محكوم ميكرديد، روزنامه ها رو ميبستيد به خاطر انتقاد از رئيس جمهور ؟!! حالا انتقاد ب رئيس جمهور هم رديف جهاد شده ؟!!!!!!!!!
پسر جانباز 70%
باشه قبول اگه واقعأ مردید یه نظر سنجی از مردم راجب مذاکرات انجام بدید ببینید که چه اتقاقی خواهد اقتاد...
قريشي
لعنت خدا و شهدا بر بي حرمت كنندگان خون شهدا.
كاش 110000 خانواده شهيد با بيانيه اي به اين حرف مفت ها پايان ميدادند.
هرچند كه از ابتداي شروع زندگي افساد طلبان كه يادم مياد ، از حدود آبروريزي كنفرانس برلين تا حالا فقط مغلطه و فرافكني كارشون بوده.
اون موقع هم ميگفتن چرا سيما فيلم كنفرانس رو پخش كده و نميگفتن چرا يه عده نماينده مجلس ششم و وزير بي لياقت توي همچين جلسه اي شركت كردن
احسنت. پاسخ قاطع بود
از شهدا هم خجالت نمیکشند بنفشهای میهن فروش
سایبان
Iran, Islamic Republic of
برادر میهن فروش ادعای بزرگیه ها...
عده ی بسیار کمی از اصلاح طلبان رو میشه اینطور خطاب کرد
بقیه فقط با منو شما اختلاف سلیقه دارن
نباید همه رو با یک چوب روند
اونوقت نتیجه برعکس میشه
وقتی دین ملاک شد اختلاف سلیقه بی معناست!نمیشه که هر فرد یا حزبی حق رو بنا به سلیقه و منافع خودش تعریف کنه!همینکه عده ای به راحتی عمل درستی چون دفاع ازخط و آرمانهای امام و شهدا رو با برچسبهایی نظیر «سیاست بازی» تخطئه میکنند و این ارزشها رو دستخوش منفعت طلبیهای سیاسیشون به حاشیه میرانند خودش نشانه باطل بودند مسیر آنهاست!حزب فقط حزب الله....رهبر فقط روح الله...
ضمنا در تاریخ این مملکت خیانت همیشه کار افرادی بوده که مراوده با اجنبی رو در دستور کار داشتند!اصلاح طلبان هم که کلا زنده اند به ارتباط با اجنبی!ثابت کردند قائده نفی سبیل رو در اسلام قبول ندارند!پروندشون هم که سیاه!از واجب دینی تولی و تبری هم بویی نبردند و منافق و رقاص و سلطنت طلب هم در جرگه اونها قرار میگیرند و ...دیگه باید چگونه بود تا وطن فروش خطاب شد؟!؟
حالا كه فعلا بيانيه اى كه موجوده بيانيه خاندان حقيقى شهداست در محكوميت سوءاستفاده عده اى معلوم الحال ، از خون پاك شهدا. و نه بيانيه خياليه ١١٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ خاندان شهداء !!! ناراحتى نداره كه. كافيه كمى تجديد نظر در رفتار و عقايدمون كنيم. گاهى ارزيابى خود لازمه.
با خون شهدا سیاسی کاری نکن
اشتباه مثبت خورد
سیدحسین
احمقانه تر از این نظر ندیده بودم
واقعا از بى ادبيتان معلوم ميشه كه حق با كيه.
دربرابر بى ادبان اگر مودب باشيم پيروزيم. آيت الله خمينى
"سیاسی کار" آنهائی هستند که ظاهرا مدافع شهدا هستند اما در عمل قبله گاه شان خانه کدخدا است از زمان شهادت حاج آقا مصطفی خمینی بعضی ها خون شهدا را وسیله پیاده کردن اهداف خاص خودشان کرده اند.
سایتو اشتباه اومدی!
شما دراز بکش روی خون شهدا بخواب
کلا هدف و عمل و وصیت نامه و نحوه شهادت و حتی زمان بازگشت این شهدا دینی_سیاسیت!مگه میشه بدرقه اونها دینی_سیاسی نباشه؟
هرکه انکار کنه قصد داره آرمان شهدا رو همراه با پاره استخوانهاشون به خاک بسپاره!...
حمید
جوانمرد!! من به همراه 10 12 نفر از دوستان رفته بودیم که مثل ما کم نبودند ولی اصلا با شما و افکارتان همخوانی نداریم و به با صراحت از سیاست هسته ای دولت دفاع میکنیم.
درست مبگویی برادر مثل شما کم نیستند اما آنها که پیام دست های بسته شهدا پیام امام شهدا پیام مکتب سرخ شهدا که همان تشیع علوی"ع"است را نیزدرک کرده اند و بر عهدی که با شهدا و امامشان بسته اند ثابت قدم و استوار ایستاده اند نیز کم نیستند و حالا به فرض که بیشتر هم باشند که برآورد ها نشان میدهد آن هفت دهم درصد بیشتر به شدت ریزش کرده اند اما آیا وا دادگی و تسلیم برابر زور گویان و متجاوزین منطق شماست آیا فروختن عزت و شرف این مردم به هیچ درست است؟آیا حتی آب خوردن را موقوف به دیدن دم کدخدا دانستن مطابق روح مکتب این شهداست؟
ما هم از سیاست هسته ای دولت حمایت میکنیم اما انتقاد هم داریم گره زدن همه چیز به تحریم ها حتی آب خوردن مطابق روش و منش این شهدا نیست آنها شهید شدند که من و شما عزیز باشیم نه ذلیل نه اینکه کم کاری هایمان را به هر وسیله توجیه کنیم نه اینکه در جوش مذاکرات در برابر دشمن مکار قدار خود را ضعیف وزبون نشان دهیم نه اینکه آقا یی وسیادت او را که بر خون میلیون ها انسان بیگناه استواراست بپذیریم و او را کدخدا یی زور گو بدانیم که چاره ای جز کنار آمدن با او نداریم مطمئنا شما هم راضی به چنین اموری نیستید که بر
یعنی با شما میشوند 13 نفر ماشاءالله به این تعداد زیاد!
ايشون و دوستانشون مشتى نمونه خروار بودند. منتهى ملت مانند بعضى ها تريبون سراسرى ندارند و هار و هورت هم نميكنند. خيلى ها دوست دارند براى رضاى خدا شركت كنند نه براى دوربين و تريبون. البته در محافل گوناگون و شبكه هاى اجتماعى ، انزجار خود از پايمال كنندگان خون شهداء را نشان دادند. شما جز خودتون به كسى ديگرى نظرى نميافكنى و الا تعدادشون بيشمار بود.
حمید جان سؤال برام پیش آمده لطفا بهشون فکر کن؛
دست آن شهدا را چه کسانی بسته بودند؟
برای چه بسته بودند؟
دستانشان را که بسته بودند و کاری از ایشان بر نمی آمد؛ چه خطری داشتند که زنده به گورشان کردند؟!
آیا شهدا این گونه بودند که حل همه مشکلات را در دست شیطان بزرگ بدانند ؟
حمید آقا سیاست هسته ای دولت چیست که شما از آن دفاع می کنید؟
حمید جان ما و افکارمان چطوری هستیم؟
شما چرا شهدا را برای خودتون مصادره می کنید مگه قراره همه مثل شما فکر کنند
United States
مسئله اینجاست اگر شهدا هم فکر شما بودند که شهید نبودند مثل تو دنبال دریوزگی غرب و مذاکره بودند.

یعنی مسئله ی به این سادگی رو نمی فهمی؟
عجب استدلالیییییییی!!!!!!!!
آدم باید سعی کنه دریوزگی نفسش و نکنه . خود پرستی و خودخواهی از نکاتی است که در اسلام به دوری از آن تاکید فراوان شده است اما گویا شما از اسلام فقط دنبال منافع خود هستید
کسی که دریوزه نفسش نبشه به امر نفس وخواهش های شکمی دست به دامان کفر و یهود و نصارا نمیشه و این امر قرآنه!
حتما همفكر تو هستن با اين لحن و بيانت !! خجالت بكشيد. واقعا چجورى ميتونيد جواب خون شهدا رو بديد ؟!! فعلا كه گويا از محكوميت چندين و چند باره تان توسط خانواده هاى معزز شهداء ، بدجورى ناراحت هستيد. اما بدانيد كه از ٢٦ خرداد به اين ور به طور كامل مشت تون براى ملت باز شده. فرصت ماه رمضون هم فرصت خوبيه. بريد استغفار كنيد. در شبهاى قدر بخصوص. گناهى كه مرتكب شديد توهين به خون پاك شهداست ، بعيد است به سادگى بخشوده شود.
واقعا شهدا شرمنده اي
ما شهدا را مصادره نکردیم، به وصیتشان داریم عمل می کنیم. این بزرگواران مثل پاپ نیستند که فقط به عنوان یک شخصیت روحانی باشند بلکه هدایت کننده اند.
شهدا را مصادره نکردیم بلکه پیغام راهی که رفتند را در ک کردیم. راهی که در هیچ مکانی و در هیچ زمانی تغییر نخواهد کرد.
همه قرار نیست مثل ما فکر کنند همه نمیتوانند مثل ما فکر کنند آنها که اسیر چرب شیرین دنیا شده اند وحاضرند برای چند صباح دنیا و رفاه آن از هر چیزی بگذرند قطعا با تفکر و عقیده شهدا فرسنگ ها فاصله دارند باور ندارید به وصیت نامه ها آثار بجا مانده از ایشان سری بزنید خواهید دانست که شهدا متعلق به کدامین مکتب و عقیده اند البته خود شهادت گویای همه چیز هست
قضیه مصادره نیست تبیین عقیده و راه شهداست که در وصیت نامه ها و مصاحبه هاشون هویداست
شما هم لطفا شهدا را تحریف نکنید ...
جهان جان این حضرات که بیانیه سازی میکنند چه تضمینی بر صحت نظرسنجی شون هست؟
majid
United States
اگر امضا کنندگاه را بررسی کنید میبینید که همسر ،دختر و خواهر حمید باکری سه امضا بصورت جداگانه زدند و موارد دیگر
همين كه من و تو نشستيم و داريم با آرامش با هم مباحثه ميكنيم مديون دلاورمردهايى چون باكرى ها هستيم. حالا تو دارى تعداد امضاى خانواده شون رو ميشمارى ؟؟؟ البته بشمار بعيد ميدونم بتونى تا آخريشو بشمارى ! اين اسامى اسامى خانواده معظم شهداست. اگر اگر اگر اگر اگر غير واقعى بود، خودشون حى و حاضرند نيازى هم به وكيل و مدافع ندارند و با صداى غرا خودشون اعلام ميكردند. حالا شما چسبيديد به اينكه اون خبرگزارى ١١٠ نوشته اون يكى ١٥٠ اون يكى ١٧٠ تا ؟؟؟ خب بيانيه هر لحظه ميتونه به امضا كنندهاش اضافه بشه. همين الان هم اضافه ميشه و خيلى از خانواده هاى شهدا كه بيخبر بودن خود رو به امضاكنندگان ملحق كرده اند. به جاى باز كردن گره با انگ زدن به اين و آن و تكميل دست گلتون در ٢٦ خرداد با توهين اينبار به خانواده هاى شهدا، به فكر عذرخواهى از ملت و شهدا باشيد.
والسلام.
ببین یه کاری کن به همون ایلنا و امثالش بگو یه لیست از اسامی امضا کنندگان منتشر کنن اونوقت سلمنا!
نمیدونم آدمهای بزرگ چرا خانواده های خوبی ندارن فکر کنم بعد شهادتشون اینا را تحویل میگیرن اینا هم جوگیر میشن یاد شهید باکری بخیر اگر بود الان به خانواده ش چی میگفت؟
عمومیت نداره
اينو نگيد چى بگيد ؟؟؟
امان از فتنه...
سرباز رهبر
بایدم عصبانی باشند. چون حرف حق براشون تلخه. چون دولت به وضوح شکست خودش رو ، چه در عرصه مذاکرات و چه در اداره مملکت داره میبینه.
الآن با كى هستى ؟؟ با خانواده هاى شهدا ؟؟؟ بنده خدا شماهاييد كه داريد از عصبانيت خودتو هلاك ميكنيد. افتضاحى كه زديد به اين سادگى ها پاك شدنى نيست !!
اولا فقط خبرگزارى هاى حامى دولت انعكاس ندادن، خبرگزارى هاى ديگرى از جمله ؛ تابناك و قدس و جام جم آنلاين ، پايدارى ملى و فرارو و ... كه چندان حامى دولت نيستند هم انعكاس دادند ، ثانيا اين اشخاصى كه نامشان پاى بيانيه آمده همه از خانواده هاى معزز و معظم شهدا هستند و خود حى و حاضرند و وكيل وصى هم نميخواهند ، اگر ابهامى بود الحمدلله فضا باز است و خودشون برطرف ميكنند ، اينكه با ٢ تا خبر كه در تعداد امضاكننده ها متفاوت اند ، بخواهيد كل بيانيه و محتواى اون رو به حاشيه بكشانيد ، و اصل متن رو منحرف كنيد ، نتيجه اى عايدتون نميشه ! ديگه امروز عهد قجر نيست كه بشه اون هم در اين وسعت به افرادى كه خود حاضرند امضايى رو نسبت داد. اگر ساختگى بود ، حتما تا حالا خانواده معزز شهدا تكذيب ميكردند، كه نكردند !! اما يك توصيه به شما ، به جاى توجيه دست گلى كه تو تشييع اين عزيزان به آب داديد كه در مراسمى كه مال ملت به معناى همه ايرانيان هست و كانونى براى انسجام ملى ست ، در طبل تفرقه و تصفيه حساب هاى سياسى و باندى و جناحى كوبيديد ، و يقينا اين چند دستگى بين ملت و دولت در انظار همه رسانه ها و خبرگزارى ها بود و دشمنان رو بيش از پيش به اختلاف و تفرقه بين ما اميدوار كرد ، كمى به فكر عذرخواهى و جبران آن كار ....باشيد كه مرتكب شديد ، از فرصت ماه مبارك رمضان هم نهايت استفاده را ببريد.
والسلام. با اميد انتشار.
منظور آن آقاییه که در سخنرانیش یه ... کرده و به رییس ...و رییس ...توهین کرده .
شماهم ای کاش ازمراسم تشییع شهیدان برای خودتریبون سیاسی نمی ساختید،ای کاش حواستان فقط برای تشییع وادای احترام برای شهدابود،ای کاش این مراسم رابرای ....انتخاب نمیکردیدو....شماها که همیشه وهمه جابرایتان تریبون مهیاست وآزادیدکه همه جابه همه کس .... کنید چرا اینقدر از توهین سیر نمیشوید... شما که مدعی منطق و قانون هستید، آیا منطقی نبود که انتقاد،اعتراض،و یا ....را به بعد از این مراسم موکول میکردید، و از شهیدان گرانقدر سوءاستفاده نمیکردید؟
Romania
بعید میدونم بتونی درک کنی احترام به شهدا یعنی چی؟ من خودم فرزند شهیدم و از منظر یه فرزند شهید معتقدم احترام به شهدا ، عمل به وصیت نامه ی شهداست. احترام به شهدا در راه و مسیر و اهداف شهدا گام برداشتنه نه اینکه فقط شهدا رو به صورت موجودات مقدسی ستایش کنیم و هیچ نقشی در زندگی و سیاست و فرهنگ و اقتصادمون نداشته باشن. ستایش و احترام خشک و خالی به شهدا هیچ دردی از کسی دوا نمی کنه و دنیا و اخرت کسی رو اباد نمیکنه.
عمو جون تو از تشییع جنازه پاشایی داشتی میتینگ درست میکردی

به قول ....آلزایمرگرفته
به نکته مهمی اشاره کردی
به پیاده نظام اسراییل تو 88 (طبق گفته خود نتانیاهو) حق میدم ناراحت باشن

منم اگه صبح تا شب پای ماهواره مینشستم تبلیغات اینها رو نگاه میکردم از شهدا بدم میومد

آخه اینها رو چه به شهید
آیاتووصیت شهیدان آمده که به دیگران توهین کنیم؟آیاتووصیت شهیدان آمده که به دیگران تهمت بزنیم؟مشکل آدمهای مثل شماهمینه که فکرمیکنیدکه فقط خودتان هستیدکه شهدارامیفهمید،فکرمیکنیدکه فقط فرزندان شهداهستندکه شهیدان رادرک میکنند،متاسفم برای کسی که فکرکندکه فقط خودش میفهمد...اگرچشمت رابازمیکردی ومیدیدی همان تیپ هایی که امثال شما آنان راسوسول خطاب میکنیدوهمیشه گرفتارگشت ارشاد هستندهم آماده بودند،کاش اشکهای این جوانهارامیدیدی،منم مطمئنم که ندیدی،چراکه شماهافقط غرق افکارخاص خودتان هستیدوفقط خودتان رامیستاید....(جهان نیوزهم که به این افکارشمادامن میزند،جهان جان بهترنبودرسم امانت بجامیاوردی ونوشته های بنده راسانسورنمیکردی وخواننده عزیزمطلب راکامل دریافت میکرد،البته آنچنان که گفتم شماهافقط افکارخودتان راسانسورنمیکنید...)
اتفاقا مشکل از شماست که تصور میکنید هر کس به قول شما تیپش سوسولی بود تفکر سکولار داره! چند تا جوون میخوای نشونت بدم که نه پیرهن روی شلوار و محاسن انبوه دارن و نه انگشتر عقیق اما وقتی از این مسائل حرف میزنن از تیپ حزب اللهی هم حزب اللهی ترن! ما روی تیپ خالی حساب باز نمیکنیم و قضاوت نمیکنیم اما شما خیال میکنید هر جوونی تیپ های به قول شما سوسولی زد یعنی مثل شما فکر میکنه!
توهین به دیگران؟!! در تشییع شهدای عزیز مگر به جز شعار مرگ بر امریکا و اذنابش و تجلیل از شهدا و آرمانهاشون شعار دیگری هم بود؟! جدیدا شعار علیه امریکا و استکبار جهانی شده توهین به دیگران؟!!!!!
شما همون قومی هستی که تو دانشگاه طابوت شهید به زمین انداختید
گویا منافع بعضی اقتضا میکنه شهدا رو تنها در یک پلاک فلزی و سنگ قبر خلاصه کنند!
نه اینکه شما تربون ندارید تمام غول های رسانه ای استکبار تریبون و درخدمت شمایند . توهین کدومه برادر؟بزرگترین توهین به شهدا توهین به مرام وعقیده و مکتب وهدف اون هاست چشم ها تو باز کن برادر خود شهادت یعنی ایستادگی تا پای جان
حمید ثابتی
سلام بر هموطنی که گفته ای کاش از تشییع پیکر شهدای گرانقدر برای خود تریبون نمی ساختیم و فقط به "ادای احترام" به مقام شامخ آنها بسنده میکردیم. حالا من از حضور شما سوال میکنم مگر معنای "ادای احترام" چیزی غیر از پیروی و فریاد دوباره آرمان های مقدسی است که این جوانان پاک و آسمانی، از جان عزیزشان در راه آن گذشتند؟ به نظر شما این انسان های افلاکی فقط رفته اند که پیکر مطهرشان برگردد تا ما فقط آنها را تا مزارشان تشییع کنیم!؟ کمی که بیشتر منصف باشید، شما هم به این جمع بندی می رسید که شعارهای تشییع کنندگان چیزی غیر از همان اهداف و آرمان هایی نبود که این عزیزان برایش از تمام دنیا گذشتند.
و روزی خواهد آمد که همه ما از هر طیف و عقیده ای باید پاسخگوی آنها باشیم که با آرمان هایشان که در وصیت نامه های مکتوب آمده چه کردیم. خدا کند آن روز زبان مان بند نیاید...
بله فریادآرمانهای انقلاب نه پلاکاردهای فحش وناسزا...بیعت باآرمانهای شهدانه فریادتوهین وتهمت ...فریادمرگ براستکبارواستبدادنه متهم کردن فرزندان انقلاب رابه وطن فروشی...
دفن عقیده و آرمان و راه شهدا به پیکرشان احترام به آنهاست؟!!
با عرض معذرت از برخی امضا کنندگان، چطور شما تمام قد در فتنه 88 با خون شهیدانتون به میدان امدید برای خرج کردن از انها تا طرف یک طیف سیاسی و اسمش خرج خون شهدا در راه سیاست نبود. حالا تکرار شهدا در مبارزه با استعماری که عامل اصلی شهادتشون هست شده استفاده سیاسی از شهدا؟
به راستی با خودتون چند چندید؟
Romania
احسنتم
خیلی خوب گفته
اول باید دید بیانیه هم مثل ندا آقا سلطان نباشه!
ali
خون همین شهدا اجازه نمی دهند بیش از چهار سال حکومت کنید.
علی
کور شود هرکه نتواند عشق مردم به شهدا را ببیند
الآن يعنى خانواده معزز شهدا نميتونن عشق ملت رو به شهدا ببينند. بعد امثال من و شما ميتونيم ؟!!! واقعا متاسفم. به جاى شرم كردن و تاسف خوردن و عذرخواهى از ملت و شهداء ، لجاجت ميكنيد !!
اخه اگه اصلی ترین شعار شهدا وامام که عزت ومقاومت است فراموش کنیم همون بهتر که بگیم اصلا شهدا را قبول نداریم
حضرت علی وقتی دید خوارج فریاد میزنن لا حکم الا لله حکومت فقط از ان خداست . و اینطور عرعر میکنند فرمود سخن درستی است که منظور باطل از ان دارند
لعنت به افکارافراطی که کام مردم را همواره تلخ میکنند
من پیشنهاد می کنم ازشهیدان زنده نظر خواهی کنند
محسن
واقعا یا بعضی ها نمیفهمند یا خودشان را به نفهمی میزنند برادر عزیز این شهدای که مردم آ مدند استقبالشان همین ها شعار مرگ بر آمریکا برروی زبانشان بود ولبیک یا حسین هیهات من الذله برروی پیشانی مبارکشان بود چرا اینطور هستید در فتنه 88هر کاری دوست داشتید با این ملت ومردم کردید هنوز هم دست بردار نیستید مرگ برآمریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر انگلیس مرگ بر آل سعود مرگ بر فتنه گر
حجت بر اینان اتمام شده
تمام کارهای اینها از روی غرض وعمد است

اینها اگر قران را حتی جلویشان پاره پاره کنی همین راه را ادامه میدهند

اینها کینهه ای چند ساله از انقلاب دارند
الآن اينها يعنى كياااا ؟؟؟
شهدا از شما خواهش میکنیم
برا نابودی کسانی که به ما خیانت میکنند وفقط به منافع خودشانند دعا کنید
شهدا برا ملت ایران دعا کنید
Romania
خجالت بکشید که از همه چیز استفاده سیاسی می کنید حتی از خون شهیدان ٫ مذاکرات هسته ای مطایق با منافع ملی می باشد و مستقیما به اقتصاد مردم ضعیف و متوسطمربوط می باشد ٫ کشوری که عمده درامدش نفتی بوده ٫ پس برداشتن تحریم دقیقا در سطح زندگی مردم تاثیر خواهد داشت شما تندروها با این روش بزرگترین خیانت را به مردم کرده اید و عامل این همه گرانی و بدبختی مردم شمایید خجالت بکشید و دست از سر مردم بردارید.
بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد!
اگه امریکا حق سیاهان امریکایی رو بهشون داد به تو هم که فکر میکنی نونت دست اونه نون میده!
اولا آمريكا قرار نيست حق ما رو ب ما بده. ما داريم حقمون رو از آمريكا و قدرت هاى جهانى ميگيريم. تحريم هاى كمرشكن به ناحق و با يك تهمت و دروغ به ما تحميل شده ، كه ظلم آشكاره. هر كسى كه خواهان استكبارستيزى و مقابله كردن با زورگويان است ، راهش مشخصه ! امروز شايد براى پاسدارى از حق غنى سازى و پيشرفت و ارتقاء سطح معيشت مردم مون ، بايد در سنگر ديپلماسى مبارزه و جهاد كنيم. دقيقا همون كارى كه ديروز فرزندان اين ملت براى حفظ خاك و ناموس و مذهبشون كردند. اما درك تفاوت ها شايد براى عده اى سخت باشه. امروز ديگه مبارزه سلاح گرفتن و جنگ سخت نيست ، امروز راه جهاد گفتگو مذاكره و جنگ نرمه ! يعنى استيفاى حق از طريق گفت و گو و شناساندن ايران و اسلام حقيقى به جهان. به قول شريعتى ؛ آنان كه رفته اند كارى حسينى كرده اند. آنانى كه مانده اند بايد كارى زينبى كنند و الا يزيدى اند. والسلام عليكم و رحمه الله
سید حسام امامیان
اینجانب با افتخار تمام فرزند خلبان شهید سید حسین امامیان هستم . اسمم را گفتم که بروید ببینید راست است یا نه . اینجانب نه عضو جناحی هستم نه گروه سیاسی و نه انجمن و ..... با صراحت میگویم با تمام دوستان دوران مدرسه که همگی فرزند شهید و جانباز هستند ارتباط دارم همگی مخالف این همه عقب نشینی دولت در مذاکرات هستند .و احساس میکنند خون پدرانشان و تمام درد و غمی که مادران و خودشان طی این چند سال فراق پدر کشیده اند در حال از دست رفتن است . دولت با شروع کا تعداد زیادی از فرزندان شهدا و جانبازان را از نهاد ریاست جمهوری خارج کرد . امسال جشنواره فیلم دفاع مقدس برگزار نگردید چون نهادهای دولتی ترجیح دادند یارانه خود را به فیلمهای سیاه نمایی مانند قصه ها و .... همچنین کنسرت ها بدهند . دولت قانون گرا از ابلاغ قانون حمایت از امر به معروف و نهی منکر خودداری کرد . این را بدانید که حداقل 200خانواده شهید و جانباز را میشناسم که اعتقاد دارند 2 سال دولت و رویکرد آن در مذاکرات به هیچ عنوان پذیرفته نیست . این خانواده های شهیدی که بیانیه دادند (اگر داده باشند ؟؟؟) بدانند فقط تعدادی اندکی هستند و البته نظرشان محترم ولی حق ندارند خود را صدای تمام ایثارگران و خانواده های انها بدانند . من از آقایان روحانی رییس جمهور محترم و آقای ظریف وزیر امور خارجه محترم بدانید ما خانواده شهدا پشت دولت هستیم چون آقا دستور فرمودند . پس محکم تر از این در مداکرات شرکت کنید و مطمئن باشید ما آماده خون دادن هستیم و هنوز شهادت افتخار ماست و هنوز مادرم اگر شوهری ندارد که لباس رزم تنش کند 3 پسر دارد که از همین الان لباس رزم برایشان دوخته و آماده کرده محکم باشید و سرافراز
احسنت! آفرین! مرحباااااااا
اصلاح طلبان در ایران همچون داعش هستند که اگر قدرت یابند مانند داعش مردم را قتل عام میکنند
Iran, Islamic Republic of
دقیقا برعکس گفتی مردم می دانند که چه کسانی داعشی اند
خيلى خنده دار بود !!!
خیلی جالبه که هنوز خیلی از رفتن شهدا نگذشته و هنوز وصیت نامه شهدا بین ماهست که بعضیا خیلی شیک و مجلسی دارن خلاف راهشون حرف میزنن
آی حضرات
اصلن ملت به هیچ
یه سر به وصیت نامه شهدا بزنید تا بفهمید چی میخاستن.ادای احترام درآوردن بخوره تو سرمون
United States
در هر تظاهراتی شعار غالب مال انهایی هست که حضور پر رنگ تر دارند. بعضی گروه ها طرفدارانی ندارند که حاضر به تحمل سرما و گرما باشند و به جای شرکت در تشییع در خانه زیر کولر بودند. حالا روزنامه های انها ناراحت هستند جرا شعار انها داده نشده
Ghasem
United States
اقای روحانی و طرفداراش من یه مازندرانی از بابل خفه بشم شما راضی میشید ضمنا بیسواد هم هستم و با هر اب خوردن درود بر آمریکا میگم و از شعار هیات من الذله هم بدم میاد میشه دور بعد بیام ستاد شما
عاطفه
Germany
چطور به خودشون نگیرن
خواهشا شما دیگه از بیانیه سازی حرف نزنید! بیانیه چند روز گذشته 5000 فعال رسانه که یادتون نرفته!!؟؟؟
جواد
Germany
هرچه فریاد دارید سر ... بکشید ریشه فساد و فتنه همین اقاست
منظور شهدائی هستند که توسط برادران مسلمان سنّی داعشی به درجهٔ رفیع شهادت نائل شده اند یا شهدائی هستند که توسط برادران مسلمان درزمان جنگ به درجهٔ رفیع شهادت نائل شده اند؟
دقت کنید داعشیها سنی نیستند وهابی هستند
محمد امین
Latvia
آقا واقعا وحشت کردن خدایی.

خیلی از این فرزندان شهدا هم که نوشته همونایی هستن که از فتنه گران حمایت می کردن.
Iran, Islamic Republic of
کسی که از شهید برای امیال شخصی و سیاسی استفاده می کند بویی از اسلام و انسانیت نبرده است

شهدا برای تمام ایران هستند با هر اعتقادی
مثلا من اگر معتقد به عقاید و راه فرقه تروریستی مسعود رجوی باشم شهدا به من هم تعلق دارند؟!!!
محمد
ر‌وزنامه ها از حضور مردم عصبانی نیستند از کاسبی شما از شهدا متنفرند
خسته نشدید از این همه انگ زدن؟! فعلا که این شهدای عزیز که ذخیره الهی برای امروز بودند کاسبی گدایان در خانه شیطان بزرگ را کساد کرده اند!
شهدا برای عزت رفتند اما ما متاسفانه ؟!
از کاسبی شما؟! اخوی ما همون مردمیم چرا خودتو میزنی به ا ن راه؟!
اسداله
بنظر اینها بسیجی خوب بسیجی شهید است با بسیجی زنده تناسخی ندارند بنده به هیچ حزبی وابسته نیستم ولی تمامی صحبتهای انجام شده در راهپیمایی وتشییع شهدا را خواسته اکپریت مردم میدانم اینها چون در میان مردم نیستند از این مسائل غافلند این اقایان اصلاحات همیشه حال وروزشان از اول انقلاب بدین صورت بوده دم از راه امام میزنند عروسیهای ملیاردی میگیرند انهم زمانی که امام زنده بودند
عجب! شهدا هنوز شناسایی نشدن خونواده کدوماشون بیانیه دادن؟!!!
هه چرا نداره! میگن تو فحشو که بندازی وسط، صاحبش خودش برش میداره!
شکم و نان و اب ملاک نیست ملاک شرافت انسان است
بلکه اما چیزی که ندارید چرا ادعا میکنید
احسان
این قماش وطن فروش، دروغ و تقلب و ادعای کذب تو خونش رفته


هم راحت دروغ می گوید ُ و هم راحت تهمت می زند ُ و هم راحت تخریب می کند و.....

به جای درس گرفتن از شهدا
دنبال منافع سیاسی هستند

انگار نوعی فرار به جلو را در دستور کار خود قرار داده اند
تو که رنگ جبهه رو هم ندیدی ولی ....
رنگش پیشکش تو مثل اینکه صداشم نشنیدی!
Romania
با عرض پوزش از محضر شهدای عالیقدر.اونوقت شهدا فقط برای دولت و سیاست های هسته ای پیام آورده بودند یا برای اصولگرایان و هشت سال فساد گسترده هم پیامی داشتند؟
برای همه پیام داشتند اما بعضیها پیام رو گرفتند و بعضیها برای شهدا شاخ و شونه کشیدند و گفتند آرمانهاتون باید با خودتون دفن بشه البته با سلام و صلوات!
با دست بسته پیام آورده بودند که تسلیم دشمن نشید، حتی با دست بسته. بنابراین میبینید که دستان بسته هیچ ربطی به اختلاس ندارد و موضوع روز هم، چیز دیگری است.
ضمنا کسی بر سر اختلاس اختلافی ندارد. ما امروز مشکل نوکری آمریکا داشتیم که به فضل الهی، شهیدان آمدند و حل شد.
مجید
United States
توی این دو سال طبق آمار سازمان آمار واردات کالا به اندازه چهار سال احمدی نژاد بوده همه چیز رو دارن خراب میکنن اقتصاد رو خراب میکنن خون شهدا رو پایمال میکنن لطفا کاری کنید دوستان دیگه دارن از خط قرمز خون شهدا هم میگذرن
متاسفم برا دولت
از شهدا حیا کنید
اگر کوچکترین تردیدی هم وجود داشت، با واقعه تشییع پیکرهای پاک 275 شهید در روز سه شنبه، تردیدها به واقعیت پیوست زیرا میلیون ها ایرانی که در این مراسم حضور داشتند یا آن را از طریق رسانه ها دنبال می کردند، دیدند که دلواپسان ، که روز و شب دم از ارزش ها و انقلاب و شهدا می زنند، چگونه بر استخوان های شهدا چوب حراج زدند و آن پیکرهای مطهر را همچون کالایی به بازار سیاست بازی بردند و نه از شهدا شرم کردند، نه از خانواده های رنج دیده آنها و نه از چشمان اشک بار مردم!
عجب مغالطه اییییی!
جناب! اون جماعتی که برای تشییع اومده بودن خودشون دلواپس بودن که!
من کاری به این حرف ها ندارم فقط سوالم اینجاست که اون کامیونای نارنجی رنگی که داشتن تراکت و بیانیه عدم حضور بانوان در ورزشگاه ها رو پخش می کردن هدفش چی بود
حتما اومده بودن تشییع جنازه اشتباهی این پلاکارد و تراکت هارو آورده بودن

در ناحقي شما كاسبان فتنه وتريم بحثي نيست
تازه اصلا کی گفته شهدا متعلق به خانواده هاشون هستن مگه امام متعلق به علامه حسن و خاندانش هست مگه شهید مطهری متعلق به پسرش هست ؟پیام آقا را بخونید تشکر کردند
ونه متعلق شماست که رنگ جبهه رو نه خودت دیدی نه ...
تو دیدی؟! صداشو چی؟ شنیدی؟!
متعلق به ما نیست اصلا بابام هم پرپر شد من بچه بودم مطمئنا بابام هم متعلق به ما نبود هیچ وقت هیچ ادعادی ندارم بابام رفت همه حرفش اسلام بود و امام، راه شهدا را ادامه میدهیم پیرو ولایت فقیه هستیم تا اخرین قطره خونم ،شهدا مال اسلام هستن نه متعلق به ما من فرزند شهیدم اما شهید مال ما نیست.
ali
رسما تو پلا کاردا گفتند ظریف داره با قاتلان شهدا می خنده
جان من جان من نه جان اونی که دوست دارید خودتون رو به نفهمی نزنید
خوب شما مخالف توافق هسته ای هستید کشور هم دست شماست اصلاح طلبها هم که الان همه شدند فتنه گر نشستند کنار
دیگه زیر حرف و عمل خودتون نزنید
در این مراسم رسما مخالفت با دولت و مذاکرات هسته ای رو اعلام کردید. دستتون هم درد نکنه خوب می تونستید دستتونم باز بود
دیگه این حرفا و این مقالات رو نزنید و منتشر نکنید که اجرتون کم میشه
...دست اونوقت کشور دست ماست؟!!
خب درست گفتند. مگه با جان کری دست نداده و نمیخنده!
متاسفانه افرطیون که البته تعداد کمی نسبت به ملت هستند بلندگوی رسایی دارند
Iran, Islamic Republic of
بلندگوی افراطیون صدا وسیما است که از بیت المال تغذیه می شود
United Kingdom
دقیقا بموقع بود تا کاری های اختلاصهای دولت پاک اصولگرای قبلی رو باهاش بپوشونند
مقام شهید بالاتر از همه اینهاست
به شما نگفتند جرائم میم.هه به قدری فجیع است که با هیچ توافقی(حتی خوب) لاپوشانی نمیشود؟خسارت پرونده کرسنت شما به اندازه چندین برابر پرونده رحیمی نیست!!گرچه بحث اختلاس، درونی است و قابل پیگیری ، ولی اگر کار به توافقات پشت پرده با دشمن و زدو بندهایی معنادار در عرصه بین المللی کشید خسارتهای امنیتی و اقتصادی که بار میآید به خیانت میماند و هرگز قابل جبران نیست! اصولا کار شما جز با مغالطه و قیاس مع الفارق پیش نمیرود!
علت تناقض در تعداد امضاها این است که دروغگو کم حافظه است!!!
البته یک دلیل دیگر هم می تواند داشته باشد و آن اینکه ...
جهان خواهش میکنم یا نذار یا کامل بذار . آخه خودت از اینی که گذاشتی چی میفهمی؟!
از قدیم گفتن حرفو بنداز،صاحبش برش میداره!!! اینها هم همینطور هستن ،منافقین و مجاهدین خلق صدها بار نسبت به اینها شرف دارند!!! چقدر حقیر وپست و سیاه شدن ،آدم از ظلمات وجودشون و نیرنگ های شیطانی شون میترسه! اینها مسلمون که چه عرض کنم ببینید اصلا انسان هستن،یا شیاطین انسی؟!!
شمس
یکی نیست به این سبزا و بنفشا بگه شما که از ترک دیوار میتینگ سیاسی درست میکنید و به مرگ خواننده و چهارشنبه سوری و جشن سعود به جام جهانی و ... رحم نمیکنید خواهشا فقط سکوت.
مگه نوبخت نگفته بود که طرفداران دولت رو تو خیابون ها ببینید پس چرا هیچ کدوم از طرفداران دولت در تشییع تشریف نداشتند؟
خجالت هم خوب چیزیه. در بالای 90 درصد وصیتنامه شهدا توصیه به عمل به فرمان ولایت فقیه شده آن وقت اینها دم از شهدا میزنند. آدم کش های سبز و...
روز تشییع پیکرهای شهدا، می توانست به روزی بزرگ در یگانگی ملی تبدیل شود، ولی با سوء استفاده تاریخی دلواپسان از آن، تبدیل به میتینگ سیاسی جریانی خودخواه و تمامیت گرا و متحجر شد تا بار دیگر و این بار در مقابل چشمان همه، ثابت شود که برای آنها، شهید و غیر شهید فرقی نمی کند. مهم این است که کاسبی شان همیشه به راه باشد، مهم این است که قدرت از دست رفته را بار دیگر به دست گیرند، مهم این است که ریاکارانه خود را مؤمن و مقید به ارزش ها بدانند و هر که جز خود را تکفیر کنند.
روز تشییع شهدا روز بزرگ و تاریخی شد..///
اگر شهدا زنده بودند، احتمالا برچسب "دلواپس" میخوردند
احتمالا ؟!! 100%
روز تشییع شهدا به ویژه 175 شهید غواص که نحوه شهادت شان ، احساسات را جریحه دار کرد، برای اینان، فرصت مغتنمی بود تا به جای تکریم شهدا، بساط سیاسی خود را پهن کنند و به جای بلند کردن پرچم وحدت ملی، چماق جناحی شان را علم کنند و بر سر دیگران بکویند.
جریحه را بیانیه هایی از جنس دروغ تقلب بر روح و احساس مردم به خصوص خانواده های معظم شهدا وارد می کند
وحدت ملی؟!؟واعتصمو بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا..
اینها شهدایی رو میخوان که بگن برید با کدخدا رابطه برقرار کنید
رسانه های دروغ
ناشناس
گفتن خانواده 110 شهيد اما اين ادعا دروغه چون ا
اين سه امضا متعلق به يك شهيد هست :
10 -آسیه باکری فرزندشهید حمید باکري
35 -زهرا باکری خواهر شهیدان باکری
64 فاطمه چهل امیرانی همسر شهید حمید باکری

همچنين اين دو امضا هم متعلق به يك شهيد است:
39 -ژیلا بدیهیان همسر شهید محمدابراهیم همت
94 مصطفی همت فرزند شهید محمد ابراهیم همت

و همچنين:
23 -حسین عباسی راد فرزند شهید علی عباسی راد
36 -زهرا عباسی راد فرزند شهید علی عباسی راد
43 سکینه عباسی راد فرزند شهید علی عباسی راد
96 معصومه عباسی راد فرزند شهید علی عباسی راد
105 مهدیه عباسی راد فرزند شهید علی عباسی راد

و همچنين:
40 -سارا اسلامیه فرزند عباس اسلامیه
41 - سعیده اسلامیه فرزند شهید عباس اسلامیه
65 فاطمه شمس محمدی همسر شهید عباس اسلامیه

و همچنين:
50 سیده زهرا موسوی فرزند شهید سید مجتبی موسوی
51 سیده فتحنا موسوی فرزند شهید سید مجتبی موسوي

و همچنين:
67 قاسم بوستانی برادر شهید امیرحسین بوستانی
71 مجید بوستانی برادر شهید امیرحسین بوستانی

و همچنين:
91 مریم ابوالقاسمی همسر شهید عباس بلنبان
79 محمد بلنبان فرزند شهید عباس بلنبان
32 -روح الله بلنبان فرزند شهید عباس بلنبان

و همچنين:
3- اصغر قلی تبار فرزند شهید علی اصغر قلی تبار
76 محسن قلی تبار فرزند شهید علی اصغر قلی تبار

و همچنين:
15 -جلال خرمن بیز برادر شهید کامران خرمن بیز
42 سکینه خرمن بیز خواهر شهید کامران خرمن بیز

و همچنين:
53 شهربانو یل فرزند شهید مرتضی یل
57 عباسعلی یل فرزند شهید مرتضی یل
72 مجید یل فرزند شهید مرتضی یل
الان اینها خانواده شهدای غواص بودند؟!!
خواهر و برادر و همسر شهید، به جای شهدا نظر میدن؟ اگه شهدا مخالف نظرشون باشن، از کجا معلوم شه؟! پس بهتره به جای امضا زنی، نظر خود شهدا در وصیت نامه شان را بخوانید.
بیانیه تکذیب شد
اقا بیانیه منتسب به خانواده ی شهدا جعلی از کار در اومده
...
مقام معظم رهبری در پیامشان فرمودند : سپاس بی پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه های نیاز این ملّت خداجوی و خداباور، بشارتهای تردیدناپذیر را بر دلهای بیدار نازل می فرماید . دلهای ایلنا و ایرنا و ... خیلی وقته که مرده
Germany
... اکثر خانواده شهدا مخالف این ثروت و قدرت اندوزی....
محمد امین
Latvia
جهان نیوز واقعا تبریک میگم بهت بابت انتشار این همه کامنت، خدایی میبینم خیلی از این سایت های پر مدعا از 400 تا کامنت 25 تا رو بیشتر تایید نکردن.
منم تبریک میگم که جهان نیوزنوشته هاراطوری ماهرانه سانسورمیکنه نویسنده مطلب به خودش شک میکنه!!!!
ناشناس
اگه اصلاح طلبها دیکتاتور ند پس اوناییکه به اسم دین ،عدالت ،ولایت و...... میلیاردها پول مملکت رو اختلاس میکنند چه نام دارند؟!!!!!
رضا
به نظرم انتخابات ریاست جمهوری یک نظرسنجی بود بین تفکر روحانی و جلیلی مثل روز روشن است !!!
زینب
شهدا بخاطر خاک و ناموس و آب و نفت و هسته ای و منابع طبیعی و خیابانها و مغازه ها و کوه و دشت و خانه همسایه و زن و بچه مردم و روستاها و صنعت و تولید و امنیت زندگی مردم و سازمانها و دولت و اداره جات و بانکها و خیال راحت مردم برای گردش و خرید و تفریح و رفت و آمد و مصرف برق و آب و دارو و ... رفتند خون دادند بچه و زن را رها کردند خانه و زندگی را بخاطر همه ی همه ی اینها گذاشتند و رفتند خون داداند خوب اگر بخاطر اینها نبود بیکار بودن برن؟؟؟!!!
که حالا ما بشینیم بگیم شهدا رو سیاسی نکنید این موارد بالا ربطی به سیاست داخلی و خارجی نداره که شهدا بخاطرش جان دادن؟ پس اومدی بدرقه شهدا فقط گریه کنی و دلت بسوزه برای چی؟ نمیگذاریم خونی که شهدا برای عزت ملت و سیاست و آسایش این آب و خاک دادن با خیانت بعضی ها پایمال بشه. سیاست شهدا عزت بود و شهدا همگی مرد سیاست بودند وگرنه تا پای خون نمیجنگیدند.
البته اگر همه این کلام را در یکی دو جمله خلاصه کنیم طبق چیزی که خود شهدا گفتند آنها برای اسلام رفتند و قطعا همه خوبیها در دل همین هدف نهفته است
باسلام
تاریخ اسلام پر است خیانت بزرگانش نسبت به اسلام
.اگر امروز کسانی می خواهند انقلاب اسلامی را تحریف نمایند اینها از اول اسلام را باور نداشتند و لاکن می خواستند به قصد حکومت انقلاب کنند و الان که خداوند تبارک و تعالی نیات انسانها را به عمل تبدیل کرده است می بینید که این طور اهداف امام و اسلام را تحریف می نمایند.
یک شهید چند خانواده حصسب کردن مثلا همسر خواهر و دختر شهید باکری 3 خانواده
بیانیه ساختگی و کذب بود