يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

اغلب‌انرژی کشور متعلق‌ازکدام سوخت است؟

سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 428274
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: گاز ۷۰ درصد سبد انرژی کشور را تامین می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، ناصر ابراهیمی شامگاه دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران شرکت گاز مازندران با بیان اینکه گاز ۷۰ درصد سبد انرژی کشور را تامین می‌کند، گفت: همکاران شرکت گاز، توزیع ۳.۵ میلیون مترمکعب بشکه گاز را بر عهده دارند و همکاران و مردان پرتلاش شرکت گاز سرمای منفی ۳۰ درجه و گرمای بالای ۵۰ درجه را تحمل می‌کنند تا این ماده حیاتی را به مردم برسانند.

ابراهیمی با بیان اینکه مسئولیت داشتن و ظلم نکردن کار سخت و سنگین است، توصیه کرد: این مسئولیت‌ها دست به دست می‌شود، مسئولان قبل از مسئولیت حرف زیاد می‌زنند ولی در عمل باید دید تا چه اندازه توانستند موفق باشند.

وی افزود: در انجام مسئولیت باید دقت کنیم تا به کسی ظلم نکنیم و آنچه که می‌دانیم رعایت کنیم و چنانچه روزی برسد که بخواهند ما را از این پست بردارند با رستگاری خارج شویم.

به گزارش ایسنا، معاون استاندار مازندران نیز گفت: امروز ایران اسلامی ما به جایگاهی رسید که ۵ کشور بزرگ دنیا خواستار مذاکره با کشور ما هستند.

علی نبیان با اشاره به واقعه برف ۱۲ بهمن ۹۲ در غرب مازندران افزود: ارتفاع برف غرب استان به یک متر و ۷۰ سانتی متر رسید به طوری که پیرمردان آن محل چنین برفی را در روزگار خود ندیده بودند.

معاون عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: ارتفاع بالای برف سبب قطع آب و برق شد و وجود گاز و مدیریت درست آن در آن منطقه موجب شد تا هموطنانمان نجات پیدا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *