يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

استقلال را با لابی‌گری اجاره دادند!

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 428141
برای من این سؤال پیش آمده که چرا با مزایده استقلال را اجاره نمی‌دهند. بنده 12 سال مدیریت کردم و پول به این مملکت آوردم اما آقایان می‌خواهند با رفیق‌بازی و لابی‌گری استقلال را به دوستان‌شان بدهند که این خلاف قانون است.
به گزارش جهان، متقاضی اجاره استقلال در گفت‌و‌گو با  فارس گفت: امروز با آقایان خادم و سجادی در وزارت ورزش قرار ملاقات داشتم که پس از تاخیر آنها وزارت را ترک کردم.

خشایار محسنی که متقاضی اجاره باشگاه استقلال است،  اظهار داشت: خواستار اجاره ۳ ساله باشگاه با رقم ۹۳ میلیارد هستم و این رقم بالاتر از رقمی است که شاهرخ سبک‌دست برای اجاره تعیین کرده ضمن اینکه مبلغی که من تعیین کردم حداقل هزینه در ۳ سال است.

وی ادامه داد:‌ روز گذشته جلسه‌ای را با بهرام افشارزاده در وزارت ورزش برگزار کردم و او گفت باید با سجادی صحبت کنم و سجادی نیز در واکنش به من گفت که باید با خادم جلسه بگذارم. حال من احساس می‌کنم که کار وزارت با سبک‌دست تمام شده اما چون رقم پیشنهادی من ۳ میلیارد تومان بیشتر است معادلات به هم ریخته است.

محسنی یادآور شد: صبح امروز از دفتر خادم با من تماس گرفته و قرار گذاشتیم تا امروز جلسه‌ای را با آقایان خادم و سجادی در وزارت ورزش برگزار کنم اما پس از اینکه ۲۰ دقیقه معطل شدم و دیدم خبری از آقایان نیست وزارت را ترک کردم. چون اصولا برای این مسائل صبر نمی‌کنم ضمن اینکه من حسن نیتم را نشان دادم.

وی افزود: برای من این سؤال پیش آمده که چرا با مزایده استقلال را اجاره نمی‌دهند. بنده ۱۲ سال مدیریت کردم و پول به این مملکت آوردم اما آقایان می‌خواهند با رفیق‌بازی و لابی‌گری استقلال را به دوستان‌شان بدهند که این خلاف قانون است.

محسنی در پایان گفت: هنوز هم حاضرم پول بیشتری برای استقلال بپردازم و به عنوان خادم به این باشگاه خدمت کنم اما دوستان گویا می‌خواهند بازی درآورده و افراد را بازی دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *