يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

فوتبال نفت در حاشیه!

شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 427634
در طول فصل ۹۴-۹۳ تیم فوتبال نفت با انبوهی از مشکلات مالی و مدیریتی دست و پنجه نرم می کرد و بی تردید نتایج خوب تیم فوتبال نفت که محصول مدیریت های گذشته این باشگاه بود، موجب شد که این مسائل کمتر به چشم بیاید.
به گزارش جهان به نقل از دانش نفت، حواشی تیم فوتبال نفت تهران به اوج خود رسیده است . پس از آنکه با تجربه ها و دلسوزان واقعی تیم فوتبال نفت از جمله: دکتر اکبر نعمت الهی، دکتر علی نژاد، مهندس علیپور و مهندس نیکوسخن از قرار گرفتن در هیات مدیره این باشگاه کنار گذاشته شده و یا از قرار گرفتن در هیات مدیره امتناع کردند، جمعی از بی تجربه ها،  که بعضا غیر نفتی هم بودند، به هیات مدیره باشگاه نفت راه یافتند. در همین حال، در طول فصل ۹۴-۹۳ تیم فوتبال نفت با انبوهی از مشکلات مالی و مدیریتی دست و پنجه نرم می کرد و بی تردید نتایج خوب تیم فوتبال نفت که محصول مدیریت های گذشته این باشگاه بود، موجب شد که این مسائل کمتر به چشم بیاید. هرچند اگر این چالش ها در زمان مقرر خود مدیریت می شد و درمانی می یافت، شاید در برهه کنونی دو جام حذفی و لیگ برتر را در آلبوم و موزه افتخارات تیم فوتبال نفت می دیدیم اما این چنین نشد. نکته دیگر در اشتباه مدیرعامل و برخی از اعضای هیات مدیره غیر نفتی باشگاه نفت است . شنیدیم دکتر عماد حسینی، معاون وزیر نفت که با درخواست های زیاد مسئولیت ریاست هیات مدیره باشگاه نفت را پذیرفته است، این روزها مورد بی مهری و بی توجهی مدیرعامل و هیات مدیره ای قرار گرفته است! به هر حال اینروزها تیم فوتبال نفت تهران که دو جام معتبر حذفی و لیگ برتر را از دست داده، کورسوی امید خویش را در جام باشگاههای آسیا جستجو می کند اما تحلیلگران ورزشی معتقدند؛ اگر به مسائل حاشیه ای توجه نشود، قطعاً به این تیم ضربات جبران ناپذیری وارد خواهد آورد و آینده فوتبال نفت در آسیا را زیر سوال خواهد بود. اوج بی تدبیری های هیات مدیره ناکارآمد باشگاه نفت تا بدانجا رسیده که آنها نتوانستند حتی یک بازدید برنامه ریزی شده و هدفمند را مدیریت و کنترل نمایند  که به قرار اطلاع حیرت و شگفتی مهندس جوادی از این نوع دعوت و بازدید را به همراه داشته است. حال روی سخن، با مدیر عامل و هماهنگ کننده این بازدید برنامه ریزی شده است؛ به راستی چگونه است که مدیرعامل شرکت ملی نفت که بیشترین حمایت مادی و معنوی را از تیم فوتبال نفت به عمل آورده بایستی اینچنین مورد بی مهری قرار بگیرد؟ احتمالا بازیکنان تیم به بیان درد دل ها و انتقادات جدی نسبت به مدیر عامل باشگاه خواهند پرداخت!؟ و مدیر عامل باشگاه از بیم این موضوع به گونه ای برنامه بازدید را طراحی کرده که هیچ بازیکنی در آن زمان در محل تمرین و جلسه نباشد! حال سوال جدی این است که مدیرعامل باشگاه نفت که همواره مورد نقد جدی کادر فنی و بازیکنان این تیم قرار داشته است چرا این بازدید طراحی شده را برنامه ریزی کرده است؟ شاید اگر این بازدید در زمانی برگزار می شد که مهندس جوادی می توانست با بازیکنان به صورت مستقیم سخن بگوید و به آنان امید بدهد، نتیجه فینال حذفی بین نفت و ذوب آهن، نتیجه ای به سود نفت رقم می خورد.

صاحبنظران ورزشی و دلسوخته های تیم فوتبال نفت معتقدند؛ تنها چاره و راه حل بازگشت آرامش و ثبات به نفت، تغییر و تحول در این باشگاست. حضور افرادی چون: اکبر نعمت الهی، علی نژاد، علیپور، شاه کرمی، کاظمی آشتیانی به در هیات مدیره باشگاه نفت، می تواند مرحمی بر زخم های عمیق این باشگاه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *