شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱

داعش صدها خانواده را محاصره کرد

پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 427380
تکفیری‌های داعش، صدها خانواده را در الرمادی محاصره کرده‌اند تا از آنها به عنوان سپر انسانی در مقابل پیشروی‌های نیروهای مسلح عراقی استفاده کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تکفیری‌های داعش صدها خانواده را در شهر «الرمادی» مرکز استان «الانبار» محاصره کرد و شماری از منازل این شهر را که کتعلق به نیروهای امنیتی و پلیس و شورای بیداری بود، تخریب و منفجر کردند.

به نوشته پایگاه خبری «الدجله»، یک منبع آگاه محلی اعلام کرد که داعش با محاصره این خانواده‌ها، مانع خروج آنها از شهر می‌شود و هدف از این اقدام، استفاده از این افراد به عنوان سپرهای انسانی در مقابل پیشروی نیروهای مسلح عراقی و بسیج مردمی و عشائر است.

در عین حال داعش منازل متعلق به نیروهای امنیتی و پلیس و عشائر ضد داعش در مناطق «الصوفیه» و «جوبیه» در الرمادی را تخریب کرده است.

از سوی دیگر، سرتیپ ستاد «قاسم المحمدی« فرماندهی عملیات استان «الانبار» اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش و توپخانه‌ها بر اساس اطلاعات به دست آمده از داعش، ۲۵ تروریست را به هلاکت رساندند و ۵ محموله تسلیحاتی متعلق به تروریست‌ها را در دو منطقه «جزیره الخالدیه» و «عامریه» در فلوجه نابود کردند.

همچنین طی یک عملیات نیروهای مشترک مسلح عراق در شمال الخالدیه، ۱۲ تروریست از جمله «ابوابراهیم» و مسئول کشتار ده‌ها نفر از مردم این منطقه را به هلاکت رساندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ﻋﻠﻲ
Australia
اﺧﺮ ﺯﻣﺎﻥ ﻧﺰﺩﻳﻜﻪ ﻫﺮ ﭼﻲ اﺯ,ﺩاﻋﺶ ﺑﻜﺸﻢ ﻛﻢ ﻛﺸﺘﻴﻢ
اﻳﻧﻬﺎ ﺁﺑﺮﻭﻱ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﺑﺮﺩﻧﺪ و ﭼﻮﻥ ﺩﺭ ﻗﺮاﻥ ﭼﻨﺪ ﺳﻮﺭﻩ ﻫﺴﺖ ﻛﻪ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ(ص) اﺯ ﺟﺘﮓ ﺑﺎ ﻛﻔﺎﺭ ﺳﺨﻦ ﮔﻔﺘﻪ و ﺑﺎ ﻭﺣﺸﻴﮕﺮﻳﻬﺎﻱ ﺩاﻋﺶ. ﻣﺮﺩﻡ
ﺩﻧﻴﺎ ﻫﻤﻪ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻬﺎ ﺭﻭ ﺑﺎ ﻫﻤﻮﻥ ﭼﺸﻤﻲ ﻛﻪ ﺩاﻋﺶ ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﻣﺎ ﺭا
ﻣﻴﺒﻴﻨﻨﺪ.
ﺧﺪا ﻟﻌﻨﺖ ﻛﻨﺪ الﺳﻌﻮﺩ. ﻭﻫﺎﺑﻴﺖ ﺭا ﻛﻪ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﺪﺑﺨﺘﻲ و ﻛﺸﺖ و ﻛﺸﺘﺎﺭ ﻫﺴﺘ زﻳﺮﻩ ﺳﺮﻩ ﺁﻧﻬﺎﺳﺖ و ﺗﻤﺎﻣﻲ ﺗﺮﻭﺭﻳﺴﺘﻬﺎ ﺑﺮﻩ و ﻧﻮﻛﺮاﻥ ﺯﺭ ﺧﺮﻳﺪ اﻳﻦ ﻃﺎﻳﻔﻪ ااﺑﻮﺳﻔﻴﺎﻧﻲ ﻳﻬﻮﺩﻱ ﭘﺮﺳﺖ ﻛﺎﻓﺮﻧﺪ.