يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱
۲

هلاکت سرکرده سعودی داعش+عکس

چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 427210
سرکرده عربستانی گروه تروریستی داعش در منطقه ریف شمالی حلب کشته شد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، گروه تروریستی تکفیری داعش هلاکت سرکرده سعودی خود را در درگیری با نیروهای ارتش سوریه تأیید کرد.

این گروه تکفیری اعلام کرد طی درگیری سنگین با نیروهای ارتش سوریه «عزام الشبوانی» فرمانده عربستانی داعش در منطقه ریف شمالی حلب کشته شد.


گروه تروریستی داعش علاوه بر درگیری با نیروهای ارتش سوریه با گروه تکفیری جبهة النصرة نیز در این منطقه درگیر است.


روز گذشته «أبو حسّان القحطانی» مفتی سعودی داعش طی درگیری با نیروهای تروریستی النصرة به هلاکت رسید.


از سوی دیگر ارتش سوریه و نیروهای مقاومت همچنان به پیشروی خود در منطقه القلمون و دیگر مناطق نزدیک آن ادامه می‌دهند، به گونه‌ای که این پیشروی‌ها گروه تروریستی داعش را از دچار شدن به سرنوشت جبهة النصرة به وحشت انداخته است.

پیشروی سریع ارتش و مقاومت، داعش را به شدت نگران کرده است. این گروه بیم آن دارد بلایی که بر سر النصرة آمد، بر سر آن نیز بیاید. بر همین اساس اقدام به گشودن راهی به سمت جرود القاع و راس بعلبک کرد که این حمله نیز به سبب آمادگی مقاومت برای پذیرایی از آنها، ناکام ماند و پس از درگیری‌هایی که پنج ساعت به طول انجامید شماری از آنها نیز به هلاکت رسیدند و شماری نیز زخمی شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چوبین
خدا لعنتشان کند.
خدا نابودشان کند.
مرگ بر مزدوران ال سقوط!!!!!!