چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱
۳

وزیر اسرائیلی: توافق بدون بازرسی نظامی بی‌فایده است!

سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 426977
با وجود اینکه چند هفته بیشتر تا ضرب الاجل توافق هسته ای باقی نمانده است، وزیر امور استراتژیک اسرائیل در سخنانی در جمع آمریکایی ها در عصر روز دوشنبه گفت، تلاش ها برای انجام توافق هسته ای می تواند امنیت جهانی را به خطر بیاندازد.
وزیر اسرائیلی: توافق بدون بازرسی نظامی بی‌فایده است!
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل (timesofisrael) در مطلبی نوشت: با وجود اینکه چند هفته بیشتر تا ضرب الاجل توافق هسته ای باقی نمانده است، وزیر امور استراتژیک اسرائیل در سخنانی در جمع آمریکایی ها در عصر روز دوشنبه گفت، تلاش ها برای انجام توافق هسته ای می تواند امنیت جهانی را به خطر بیاندازد.

این روزنامه نوشت: «"یوال استینیتز" ساعتی بعد از اینکه مقامات وزارت امور خاجه آمریکا اعلام کردند که بهترین راه برای حل برنامه هسته ای ایران، توافق هسته ای است و توافق می تواند بهترین نتیجه را برای امنیت اسرائیل در پی داشته باشد، این ادعا را رد کرد و صراحتا بیان کرد که این توافق می تواند امنیت جهانی را تهدید کند.»

وی در ادامه افزود: «در صورتی که ایران همچنان ایران سال های قبل باقی بماند، هرچه قدر هم برای توافق تلاش بشود، بی نتیجه است و باید هر طور شده جلوی ایران را در پیشرفت های هسته ای بگیریم. در صورتی هم که ناظران آژانس نتوانند به مکان های نظامی ایران بروند، باید گفت این توافق بی فایده بود و نتیجه ای ندارد.»

این روزنامه در ادامه خاطر نشان کرد که این صحبت های وزیر امور استراتژیک اسرائیل در حالی بوده است که مقامات وزرات امور خارجه آمریکا ساعاتی قبل از آن در جلسه مشترکی که داشتند، اعلام کرده اند که بهترین راه برای امنیت اسرائیل، توافق هسته ای با ایران است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بمير بابا
علی رجبی
ميگم شهاب 3 بيادا.... سجيل و نازعات و شهاب 1 و 2 و قدر و .... هم هست؟ كدوم رو ميل داريد؟
Iran, Islamic Republic of
هیچ نیازی به سلاح هسته ای نیست با همین سلاح های متعارفی که در اختیار داریم شما رو از سرزمین های اسلامی پاک میکنیم